Veelgestelde vragen

Wijzigen
  • Ik wil de reisdata wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?

    Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 089 44 91 40. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de totaalprijs gelijk kan blijven, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

    Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 

  • Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 089 44 91 40. We helpen je daar graag verder.

  • Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?

    Dat kun je eenvoudig zelf doen in MijnLandal-account. Ga naar de details van je gemaakte reservering, daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. Deze aangepaste offerte ontvang je ook van ons per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘Betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.

  • Hoe voeg ik een huisdier toe aan mijn reservering?

    Leuk dat je huisdier mee op vakantie gaat! Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 089 44 91 40. We helpen je daar graag verder. Ook kun je contact met ons opnemen als je een huisdier hebt opgegeven, maar deze toch niet meeneemt.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of arrangementen bijboeken?

    Online, via jouw Landal-account kun je extra’s en/of arrangementen bijboeken. Ook kun je hier zelf reisgenoten toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. En je kunt hier je reservering zelf annuleren. Log in of maak een account aan. Wil je de datum, accommodatie of het park wijzigen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 089 44 91 40. We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.

    Inloggen met je Landal-account      Maak een account aan

Annuleren
  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

    Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren

  • Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik mijn reservering annuleer?

    • Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
    • Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
    • Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.

  • Binnen hoeveel weken ontvang ik mijn geld terug na het annuleren van mijn reservering?

    Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid. 

  • Hoe sluit ik een annuleringsverzekering af?

    Deze kun je afsluiten tijdens het maken van de boeking. We bieden een voordelige annuleringsverzekering aan in samenwerking met Europ Assistance.Deze verzekering vergoedt jouw reissom in het geval dat je jouw verblijf moet annuleren of vroegtijdig moet afbreken.

  • De aankomstdatum van mijn reservering valt binnen 30 dagen. Kan ik de reservering nog wijzigen, omboeken of annuleren?

    Omboeken is mogelijk tot 28 dagen voor aankomst, dit is dus nog mogelijk. Je kunt je verblijf verplaatsen naar een nieuwe datum dit jaar of naar volgend jaar, hier is geen termijn voor. Het wijzigen van je reservering is helaas niet meer mogelijk. Annuleren kan, maar je betaalt in dat geval wel 100% van de totale reissom.