Op het park
Op de meeste parken hebben we een laadpaal, of is er een laadpaal in de buurt van het park. Ga naar het kopje ‘parkinfo’ op de parkpagina of kijk in de Landal app om te checken of op het park waar jij verblijft een laadpaal is.
Ja, op bijna alle parken kun je in je geboekte accommodatie én op het gehele park gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe je verbinding moet maken. Ga via de Landal-app naar jouw geboekte park en kies voor ‘Goed om te weten’, daar vind je meer informatie. Ben je op het park en heb je vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.
Uitzonderingen
Op de parken Landal Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account of via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Uitzonderingen
Op de parken Landal Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account of via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven! Vanaf 1 week voor aankomst kun je (afhankelijk van de beschikbaarheid) jouw verblijf verlengen. Tijdens schoolvakanties is het helaas niet mogelijk langer te verblijven. Je kunt dit regelen door te bellen met het park. Ben je al op het park en wil je langer blijven? Informeer dan bij de receptie of dit mogelijk is.
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer.
Liever een brief sturen? Dat kan naar:
Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden Liever een brief sturen? Dat kan naar:
Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
In de Landal-app vind je hier meer informatie over.
Download de app Jouw vooraf gereserveerde fiets kan bij de receptie van het park of bij de balie van de fietsverhuur opgehaald worden. Kijk voor meer informatie in de Landal app bij jouw gereserveerde park.
We reserveren de fiets op de ophaaldag tot uiterlijk 10:30 uur. Het verschilt per park wat de openingstijden zijn van de fietsverhuur, dit kun je terugvinden in de app. Haal je de gereserveerde fietsen niet op voor die tijd? Dan stellen we de fietsen weer beschikbaar om te verhuren aan andere gasten.
Ja, je mag altijd barbecueën bij de accommodatie. Er zijn alleen een paar uitzonderingen: als je een appartement hebt geboekt of als er sprake is van extreme droogte. Twijfel je? Vraag het dan bij aankomst op het park aan de receptie. Wist je dat je op meerdere parken zelfs accommodaties hebt met je eigen 'Green Egg Barbecue'? Dit vind je terug onder de kenmerken van de acommodatie onder het kopje 'buiten'. Tip: Sommige parken bieden een heerlijk barbecuepakket aan, deze kun je bestellen via je account. Daarnaast verkopen onze parkshops vaak wegwerpbarbecues. Eet smakelijk!
Dat mag vanaf 3 jaar. In de omgeving van alle parken kunnen de kinderen skiles volgen.
Digitale sleutel
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken.
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 4G/5G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 4G/5G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
- Betaal een eventueel openstaand bedrag.
- Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
- Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
- Vul je noodgegevens in
Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 4G/5G, voor de beste verbinding.
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
- Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in.
- Heb je de laatste versie? Log dan uit en daarna weer opnieuw in
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
- Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
- Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!