Veelgestelde vragen

Parken en campings Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?
    U kunt via de site helaas nog niet meerdere accommodaties tegelijk reserveren. Deze optie is uiteraard wel mogelijk als u telefonisch een boeking maakt. U kunt 1 tot 9 bungalows reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?
    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.
  • Kan ik mijn Air Milesreservering wijzigen?
    Het is niet mogelijk om uw Air Milesreservering te wijzigen van park en verblijfsperiode. Wel is het toegestaan om het type accommodatie te wijzigen. Dit is uitsluitend mogelijk, wanneer het type naar keuze nog beschikbaar is via Air Miles.
Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?
    U ontvangt het vakantiemagazine enkele weken voor aankomst per post thuis. 
  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?
    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.
    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen  € 11,95
    • Kinderstoel € 5
    • Kinderbox € 5
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.
  • Wat zijn de aankomsttijden en verblijfslengtes bij Landal GreenParks?
    Een verblijf bij Landal GreenParks heeft de volgende lengtes:

    Soort verblijf  Lengte 
    Weekendverblijf  Een weekend begint vrijdag 15.00 uur* en eindigt maandag 10.30 uur (3 nachten) 
    Midweekverblijf  Een midweek begint maandag 15.00 uur* en eindigt vrijdag 10.30 uur (4 nachten) 
    Weekverblijf   Een week loopt van vrijdag** 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (7 nachten) 
    of van maandag** 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (7 nachten) 
    1,5 weeksverblijf  Dit verblijf loopt van vrijdag 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (10 nachten)
    of van maandag 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (11 nachten) 
    2 weeksverblijf   Dit verblijf loopt van vrijdag 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (14 nachten) 
    of van maandag 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (14 nachten) 
    Campingplaats
    Een campingplaats kunt u vanaf 13.00 uur betrekken en op de vertrekdag dient u de plaats vóór 12.00 uur vrijgemaakt te hebben.***

    De openingstijden van de receptie zijn per park en per periode verschillend. Kijk bij het betreffende park op de pagina 'praktische info' om te zien tot hoe laat u kunt aankomen. Faciliteiten (zoals het zwembad) kunt u meestal op uw aankomstdag vanaf 10.00 uur gebruiken. Ook op de dag van uw vertrek zijn deze nog de hele dag voor u beschikbaar.

    Op een groot aantal parken is het ook mogelijk om een afwijkend verblijf te reserveren. Dit is m.u.v. vakanties en feestdagen mogelijk en op basis van beschikbaarheid. Een afwijkend verblijf kunt u telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).

    * Op een aantal parken, waaronder Hof van Saksen, Landal Resort Maria Alm en Alpine Lodge Lenzerheide, kunt u na 16.00 uur in uw accommodatie.
    ** In de vakantieparken in Oostenrijk en Zwitserland duurt een week in het hoogseizoen van zaterdag 15:00 uur tot zaterdag 10:30 uur.
    *** Tegen betaling kunt u tot 18.00 uur op uw campingplaats blijven, mits deze nog niet opnieuw verhuurd is. Informeer hiernaar op de dag van vertrek voor 12.00 uur.
Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?
    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?
    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 
Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Tijdelijke woonruimte Meer vragen
Events
  • Kan ik mijn bruiloft houden bij Landal Business Line?

    U gaat trouwen en uw bruiloft moet een onvergetelijke dag gaan worden. Wij vinden het een hele eer dat u mogelijk voor Landal GreenParks gaat kiezen als locatie voor uw bruiloft. Graag willen wij van u weten hoe u uw dag tot een onvergetelijke dag wilt maken, zodat wij u kunnen informeren over alle mogelijkheden op onze parken. Wist u dat Landal Beachresort Ooghduyne zelfs een officiële trouwlocatie is? Hier trouwt u met zicht op de duinen en de zee in de achtertuin.

    Voor informatie, het reserveren van zalen, horeca en/of accommodaties neemt u contact op met de parkreceptie van het park van uw keuze.

  • Welke horeca mogelijkheden zijn er op de parken?

    Landal GreenParks heeft meer dan 70 parken in zeven landen. Op de meeste van deze parken zijn één of meerdere horecagelegenheden aanwezig, van snackbar tot a-la carte restaurant. Dit aanbod verschilt per park en kunt u terugvinden op de parkpagina’s.

    Daarnaast bieden wij op een groot aantal parken uitgebreide banqueting mogelijkheden. Ook kunt u ontbijtservice bij ons boeken. Wilt u liever in de eigen bungalow eten? Op de meeste parken hebben wij horeca-arrangementen, zoals een gourmetarrangement, of een barbequearrangement, maar er zijn ook pizzeria’s en zelfs een snitzeltaxi. Bovendien beschikt iedere accommodatie over een keuken en kunt u er met uw gezelschap ook voor kiezen om zelf te koken.

    Vraag ons naar de mogelijkheden op het park van uw keuze.

  • Ik wil reserveren voor een (school)groep. Waar kan ik terecht?
    Voor alle groepsreserveringen kunt u terecht bij Landal Business Line. Of dit een groep is voor 2 of 2.000 personen, wij helpen u graag met het vinden van de geschikte locatie.
Meer vragen
Vergaderen
  • Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

    Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

    Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

    Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

  • Wat is een businessbungalow?

    De businessbungalows bieden vergaderruimte tot 12 personen en zijn daarom uitstekend te gebruiken als locatie voor bijvoorbeeld een MT-meeting of een training.

    Deze bungalows bevinden zich midden in de natuur en zijn door de naastgelegen slaapaccommodaties ideaal voor kleinschalige meerdaagse bijeenkomsten.

    Het concept bestaat uit drie bij elkaar gelegen vrijstaande 6-persoonsbungalows, met elk drie 2-persoons slaapkamers. Daarnaast een vrijstaande 'vergader' bungalow, die dient als gemeenschappelijke ruimte en onder andere voorzien is van een royale eetkeuken.

    Lees alles over de businessbungalow.

  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.
Heeft u nog vragen?

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 18.00 uur
Feestdagen* van 10.00 - 15.00 uur

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Leidschendam

Bezoekadres
Dr. van der Stamstraat 4
2265 BC Leidschendam 
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen) 

Postadres 
Postbus 175 
2260 AD Leidschendam

Kantoor Zwolle

Bezoekadres

Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle 
+31-(0)88-205 96 00  
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders)

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle 

Inkoop 
Afdeling Facility Support: operations@landal.com   

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1805 700 730 (niet voor informatie en reserveringen)

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark