Veelgestelde vragen

Parken en campings Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Kan ik betalen met paypal?

    Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening. (alleen bij online reserveringen, 0 - 56 dagen voor aankomst). Kijk hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.

  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Het nachtregistratieformulier ontvangt u bij uw reserveringsbevestiging. U kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?

    Onze organisatie heeft besloten geen Vakantiemagazines meer uit te sturen per post. In de afgelopen jaren zoeken en vinden onze gasten alle informatie over hun aankomend verblijf bij Landal GreenParks steeds vaker online. Als organisatie willen wij duurzaam en betrokken ondernemen en een positieve bijdrage leveren aan de natuur en onze leefomgeving. Daarom stappen wij bewust af van het maken en versturen van Vakantiemagazines en dragen we zo bij aan het op een duurzame en betrokken manier bereiken van onze organisatiedoelen. Laat u online via de Landal GreenParks website of App inspireren over uw aankomend verblijf.

  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?

    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.

    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen *
    • Kinderstoel
    • Kinderbox € 5,95
    *Op Landal Resort Maria Alm € 15
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

Meer vragen
Giftcard
  • Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?

    De Landal Giftcard is 3 jaar geldig nadat u deze heeft geactiveerd. Dit kunt u zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die u via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer uw giftcard nummer en activatiecode in.

  • Is het mogelijk om een cadeau verpakking te ontvangen?

    Het is niet mogelijk om uw giftcard in een cadeau verpakking te ontvangen. Wanneer u een giftcard besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Landal Marker Wadden
  • Hoe kan ik een verblijf reserveren?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om te boeken, wel kan men zich inschrijven voor een nieuwsbrief en een pre sale op www.landal.nl/markerwadden. Zodra het mogelijk is om te reserveren, krijgen de mensen die zich hebben aangemeld hiervan als eerste bericht.

  • Wie mogen straks in de eilandhuisjes verblijven?

    In principe kan iedereen een huisje huren op basis van beschikbaarheid. Ze worden straks aangeboden via de website van Landal GreenParks (www.landal.nl/markerwadden), net als alle andere accommodaties.

  • Is het Haveneiland het hele jaar open?

    De haven is in principe altijd open. Er zijn een havenmeester en/of eilandwachters die bezoekers welkom kunnen heten.

Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Welke betaalmethoden zijn er?

    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:

    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract. In alle gevallen vragen wij u om uw annulering schriftelijk door te geven.

Meer vragen
Events
  • Kan ik mijn bruiloft houden bij Landal Business Line?

    U gaat trouwen en uw bruiloft moet een onvergetelijke dag gaan worden. Wij vinden het een hele eer dat u mogelijk voor Landal GreenParks gaat kiezen als locatie voor uw bruiloft. Graag willen wij van u weten hoe u uw dag tot een onvergetelijke dag wilt maken, zodat wij u kunnen informeren over alle mogelijkheden op onze parken. Wist u dat Landal Beachresort Ooghduyne zelfs een officiële trouwlocatie is? Hier trouwt u met zicht op de duinen en de zee in de achtertuin.

    Voor informatie, het reserveren van zalen, horeca en/of accommodaties neemt u contact op met de parkreceptie van het park van uw keuze.

  • Welke horeca mogelijkheden zijn er op de parken?

    Landal GreenParks heeft meer dan 70 parken in zeven landen. Op de meeste van deze parken zijn één of meerdere horecagelegenheden aanwezig, van snackbar tot a-la carte restaurant. Dit aanbod verschilt per park en kunt u terugvinden op de parkpagina’s.

    Daarnaast bieden wij op een groot aantal parken uitgebreide banqueting mogelijkheden. Ook kunt u ontbijtservice bij ons boeken. Wilt u liever in de eigen bungalow eten? Op de meeste parken hebben wij horeca-arrangementen, zoals een gourmetarrangement, of een barbequearrangement, maar er zijn ook pizzeria’s en zelfs een snitzeltaxi. Bovendien beschikt iedere accommodatie over een keuken en kunt u er met uw gezelschap ook voor kiezen om zelf te koken.

    Vraag ons naar de mogelijkheden op het park van uw keuze.

  • Kan ik een park helemaal exclusief huren?

    Bent u op zoek naar een unieke ervaring? Dan is het exclusief huren van een park zeker een mogelijkheid. Het exclusief huren van uw eigen park biedt u de mogelijkheid om van uw event een onvergetelijke ervaring te maken. Alles op een locatie, van vergaderen, tot overnachten en van feesten tot recreëren.

    Landal GreenParks beschikt over meer dan 90 parken in 9 landen. Op al deze parken is een uitkoop (het exclusief huren van het park) mogelijk. Onze parken zijn verschillend qua grootte, faciliteiten en uitrustingsniveau. Zodoende kunt u al vanaf 30 personen een park exclusief huren. Op ons grootste park kunt u zelfs met ruim 3.000 personen overnachten.

    Bent u op zoek naar een locatie midden in de bossen, aan het strand of in een wintersportgebied? Dat is allemaal mogelijk. Naast een volledige uitkoop is het natuurlijk ook mogelijk om een park gedeeltelijk te huren. Wij kiezen dan samen met u de meest geschikte selectie van accommodaties uit op het park.

    We hebben een uniek eventconcept, al volledig voor u uitgewerkt: ‘Je eigen stad’ waarbij u het vestingstadje van Landal Esonstad exclusief kunt huren. Kijk op de website voor de mogelijkheden. Bij een uitkoop van een park gaan wij altijd uit van maatwerk en daarom willen wij u graag vragen om uw ideeën met ons te delen, zodat we gezamenlijk voor een unieke ervaring kunnen zorgen.

Meer vragen
Vergaderen
  • Welke betaalmethoden zijn er?

    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:

    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U

  • Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

    Wij verzoeken u de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op uw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij u, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover wordt u in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Op zaterdagen en zondagen in januari 10:00 - 18:00 uur
Op zaterdagen en zondagen in februari 10:00 - 17:00 uur

Voor contact vanuit Nederland klik hier

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

Inkoop
operations@landal.com

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1805 700 730 (niet voor informatie en reserveringen)

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heeft u nog vragen?