Veelgestelde vragen

Parken en campings Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

  • Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?

    Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
    Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

    U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe. Uw reserveringsnummer vindt u in uw reserveringsbevestiging, die u heeft ontvangen per e-mail.

    Wanneer u nog niet heeft betaald ontvangt u een bericht van ons. 

    Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Het nachtregistratieformulier ontvangt u bij uw reserveringsbevestiging. U kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?

    U ontvangt het vakantiemagazine enkele weken voor aankomst per post thuis. 

  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?

    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.

    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen *
    • Kinderstoel
    • Kinderbox € 5,95
    *Op Landal Resort Maria Alm € 15
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).

  • Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

    Kunt u geen giftcard bestellen omdat uw betaling niet lukt dan vragen wij contact op te nemen met ons Contact Center via: 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Wij helpen u graag verder.

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal Giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal giftcard op zaterdag wordt besteld wordt deze op dinsdag bezorgd.

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

    Wij verzoeken u de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op uw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij u, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover wordt u in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.

  • Kan ik een accommodatie reserveren voor een langere periode?

    Het is mogelijk om een accommodatie voor een langere periode te reserveren. Bij Landal Business Line kunt u voor maximaal 52 weken aaneengesloten reserveren. Voor details, beschikbaarheid, prijzen, voorwaarden en het reserveren neemt u contact met ons op.

  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

Meer vragen
Events
  • Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

    Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

    Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

    Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

  • Kan ik mijn bruiloft houden bij Landal Business Line?

    U gaat trouwen en uw bruiloft moet een onvergetelijke dag gaan worden. Wij vinden het een hele eer dat u mogelijk voor Landal GreenParks gaat kiezen als locatie voor uw bruiloft. Graag willen wij van u weten hoe u uw dag tot een onvergetelijke dag wilt maken, zodat wij u kunnen informeren over alle mogelijkheden op onze parken. Wist u dat Landal Beachresort Ooghduyne zelfs een officiële trouwlocatie is? Hier trouwt u met zicht op de duinen en de zee in de achtertuin.

    Voor informatie, het reserveren van zalen, horeca en/of accommodaties neemt u contact op met de parkreceptie van het park van uw keuze.

Meer vragen
Vergaderen
  • Wat is een businessbungalow?

    De businessbungalows bieden vergaderruimte tot 12 personen en zijn daarom uitstekend te gebruiken als locatie voor bijvoorbeeld een MT-meeting of een training.

    Deze bungalows bevinden zich midden in de natuur en zijn door de naastgelegen slaapaccommodaties ideaal voor kleinschalige meerdaagse bijeenkomsten.

    Het concept bestaat uit drie bij elkaar gelegen vrijstaande 6-persoonsbungalows, met elk drie 2-persoons slaapkamers. Daarnaast een vrijstaande 'vergader' bungalow, die dient als gemeenschappelijke ruimte en onder andere voorzien is van een royale eetkeuken.

    Lees alles over de businessbungalow.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract. In alle gevallen vragen wij u om uw annulering schriftelijk door te geven.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur
Feestdagen van 10.00 - 15.00 uur

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Leidschendam

Bezoekadres
Dr. van der Stamstraat 4
2265 BC Leidschendam 
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen) 

Postadres 
Postbus 175 
2260 AD Leidschendam

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle 
+31-(0)88-205 96 00  
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders)

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle 

Inkoop 
operations@landal.com   

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1805 700 730 (niet voor informatie en reserveringen)

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heeft u nog vragen?