Regel het eenvoudig en snel zelf Bekijk en/of wijzig de details van je reservering en reisgezelschap. Voeg zelf nieuwe reisgenoten toe of extra's zoals een handdoekenpakket of een ontbijtarrangement. Ook kun je hier zelf je reservering annuleren.

Veelgestelde vragen

Corona-informatie
  • Welke faciliteiten op parken zijn geopend?

    Goed nieuws: al onze faciliteiten zijn weer geopend! We ontvangen je graag weer in onze horecagelegenheden op de parken. We raden je aan om te reserveren, maar dit is niet verplicht. Zin om te zwemmen en/of te bowlen? Vergeet dan niet om te reserveren, dit is verplicht. Tijd om te ontspannen: beautybehandelingen zijn weer mogelijk en de sauna's zijn ook weer open. En de kids kunnen weer volledig losgaan in onze indoorspeelparadijzen (reserveren is hiervoor niet nodig). Fietsen kun je eenvoudig huren via de receptie op het park of via de Landal-app. Geniet samen met elkaar buiten van de natuur! 
     

  • Is het tonen van een coronapas verplicht als ik de horecagelegenheden op een park wil bezoeken?

    Ja, we vragen om een coronatoegangsbewijs (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatief testbewijs) + een geldig ID-bewijs, dit geldt voor iedereen vanaf 13 jaar.

  • Moet ik een coronapas laten zien als ik gebruik wil maken van faciliteiten op het park?

    Om gebruik te maken van het zwembad heb je de Corona check-app/ QR-code (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatief testbewijs) + een geldig ID-bewijs nodig. Dit geldt voor iedereen boven de 18 jaar*. In onze horecagelegenheden geldt dit voor iedereen vanaf 13 jaar. 

    Om gebruik te maken van de overige faciliteiten, zoals onze indoorspeelparadijzen en wellnessfaciliteiten, heb je geen Corona check-app/ QR-code nodig.

    *Op onze parken Het Vennenbos en De Lommerbergen bevindt het zwembad zich in de plaza. Voor de plaza heb je vanaf 13 jaar een Corona check-app/ QR-code + geldig ID-bewijs nodig.

Meer vragen
Parken en campings
  • Zijn er ook speciale hondenaccommodaties?

    Sommige parken hebben hondenaccommodaties die speciaal zijn ontworpen voor een vakantie met je hond. Klik hier voor meer informatie.

  • Kan ik dagelijks aankomen op de camping?

    Op de meeste parken is het mogelijk om dagelijks aan te komen op de camping, met uitzondering van de zomermaanden. Het is helaas niet mogelijk om verblijven van één of twee nachten online te reserveren. Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen met de camping van je keuze en vragen naar de mogelijkheden.

  • Welk soort kampeerplaatsen bieden de campings aan?

    De campings van Landal GreenParks bieden zowel losse campingplaatsen aan als luxe stacaravans (ingerichte verhuuraccommodaties). Deze zijn volledig ingericht en verbruik van water, electriciteit en/of verwarming zijn in de huurprijs meeberekend.

    Er zijn verschillende typen campingplaatsen:

    • Natuurplaatsen zonder elektra (m.u.v. Esonstad; één aansluitpunt per vier plaatsen)
    • Basisplaatsen met elektra
    • Comfortplaatsen met elektra, afvalwateraansluiting en kraantje
    • Camperplaatsen

Meer vragen
Wijzigen en annuleren
  • Ik wil de reisdata wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?

    Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 089 44 91 40. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de totaalprijs gelijk kan blijven, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

    Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 

  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

    Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren

  • Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 089 44 91 40. We helpen je daar graag verder.

Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?

    Gebruik je giftcard of recreatie-voucher als betaalmiddel tijdens het maken van een nieuwe boeking op onze website of na het plaatsen van een boeking in jouw persoonlijke Mijn-Landalaccount. Je kunt hem ook inwisselen op een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of met je creditcard. 

  • Kan ik uitstel van betaling krijgen?

    In onze algemene voorwaarden kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren

  • Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?

    Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als je nog niet hebt betaald, dan vragen we je om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas jouw reservering annuleren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt (combinatie-reservering), hoe kan ik deze reservering koppelen aan Mijn Landal-account?

    Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan het Mijn Landal-account en de Landal-app. In dit geval begint je reserveringsnummer met een 'M'. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.

  • Er is storing bij Mijn Landal. Wat nu?

    In het geval van storing, is het aan te raden om op een later tijdstip van de dag of op de volgende dag opnieuw te proberen om in te loggen in je account. Wij doen in de tussentijd ons uiterste best om de storing zo snel mogelijk op te lossen. 

  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Zoek na een aantal minuten nog eens rustig door de mailbox en kijk ook in je spam-folder. Nog steeds geen mail ontvangen? Probeer nog eens je account aan te maken en kijk goed of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Als je alles hebt geprobeerd zonder succes, bezoek dan onze Service & Contact pagina.

Meer vragen
Landal-app
  • Wat kan ik doen met de Landal-app?

    In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!

  • Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?

    Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!

  • Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere reserveringen gemaakt. Klopt dit wel?

    Dit klopt! Op dit moment zie je alleen het verblijf dat als eerste plaatsvindt in de app. Zo kun je aftellen naar je vakantie. Zodra dit verblijf is geweest, is je volgende verblijf zichtbaar in de app. 

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe gaat Landal GreenParks met mijn privacy om wanneer ik een giftcard bestel of verzilver?

    Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw privacy vind je in onze privacy notice.

  • Ik heb een Reis Cadeau kaart. Hoe en tot wanneer kan ik deze verzilveren?

    De Reis Cadeau kaart is te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks*. Zoek jouw verblijf uit, kies bij het betaalscherm voor cadeaukaart en vervolgens voor de Reis Cadeau kaart. Is de aankoop duurder dan de waarde van jouw cadeaukaart? Dan kun je het verschil bijbetalen. 

    Vanaf 01-09-2021 is de samenwerking van Landal GreenParks met Reis Cadeau als inwisselpartner gestopt. Daardoor kunnen alleen kaarten aangeschaft vóór 01-09-2021 kunnen nog ingewisseld worden op onze website.

  • Is het mogelijk om een cadeau verpakking te ontvangen?

    Het is niet mogelijk om de giftcard in een cadeauverpakking te ontvangen. Wanneer een giftcard wordt besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

Meer vragen
Aankomst, verblijf en vertrek
  • Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?

    Ja dat kan, als dit mogelijk is op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan ook tot 1 dag voor aankomst via je MijnLandal-account

  • Waar moet ik aan denken voordat ik uitcheck?

    Voordat je vertrekt vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). Alvast bedankt!  Je mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. De sleutel kun je inleveren bij de receptie, ook als deze gesloten is. 

  • Wat is er aan spullen aanwezig in de accommodatie?

    Altijd goed om te weten wat er al aanwezig is en wat je eventueel mee moet nemen op vakantie! Log in op je MijnLandal-account en bekijk de reserveringsdetails. Onder de adresgegevens kun je kiezen voor 'Bekijk de accommodatie'.  Onder de plattegrond vind je een lijst met kenmerken met wat er aanwezig is. Zo weet je bijv. of je koffiepads of toch cups mee moet nemen en of er een kinderstoel aanwezig is. Handig!

Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf? 

    Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen in 2020 € 8,95 p.p. per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 p.p. per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het kinderbedje.

  • Zijn de accommodaties allemaal gemeubileerd?

    Ja, alle accommodaties op onze parken zijn gemeubileerd. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht je vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neem dan contact op met de receptie van het betreffende park. Op onze website kun je bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden.

  • Is er een wasmachine in de bungalow aanwezig waar ik voor een langere periode in verblijf?

    Nee, een wasmachine is niet standaard aanwezig in de bungalows van Landal GreenParks, dit verschilt per park en type accommodatie. Op onze website kun je bekijken wat de kenmerken van de accommodatie precies zijn. Mocht er geen wasgelegenheid zijn in de bungalow, dan beschikken veel parken over een centrale wasserette op het park. Je kunt bij de receptie informeren naar de mogelijkheden en prijzen.

Meer vragen
Overige onderwerpen
  • Ik ben op zoek naar een sponsor. Kan Landal GreenParks hierbij helpen?

    Bijna dagelijks ontvangen wij sponsorverzoeken. Dit kan gaan om het beschikbaar stellen van bungalows, Landal-merchandise of geld. Per jaar kiezen we een aantal vaste goede doelen waar we aan bijdragen. Voor dit jaar zijn dat o.a. Natuurmonumenten, de Vogelbescherming, Right to Play en Nationaal Fonds Kinderhulp. Op deze manier dragen we een maatschappelijk steentje bij. Helaas kunnen wij daarom niet bijdragen aan sponsorverzoeken buiten deze goede doelen. Bekijk hier onze huidige sponsoractiviteiten.

  • Kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Je kunt op onze website via de link hieronder direct een adreswijziging doorgeven.

  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

    Leuk dat je interesse hebt in onze nieuwsbrief! Nadat je je hebt aangemeld, ontvang je van ons wekelijks vakantietips, inspiratie en het laatste nieuws. Via onderstaande button kun je je direct aanmelden voor onze nieuwsbrief.  Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen? Geen probleem. In de e-mails die je van ons ontvangt staat een linkje waarmee je je eenvoudig weer kunt uitschrijven. Je ontvangt van ons dan geen e-mails meer. 

Meer vragen

Download de Landal-app: handig vóór en tijdens je vakantie

Regel in de app de restbetaling van je boeking, vul je reisgezelschap in en geef je aankomsttijd door. Eenmaal aangekomen op het park, navigeert de app je zo naar je geboekte accommodatie toe. Daarnaast vind je volop inspiratie van alles wat er te doen is op het park en in de omgeving. Heb je trek? Bekijk de menukaarten van onze restaurants of bestel iets om op te halen. Ook kun je reserveren voor de horeca op het park. 

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center via:

 089 44 91 40

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur



Voor contact vanuit Nederland klik hier

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Dormio Resort Eifeler Tor

Voor het maken van een nieuwe boeking of een vraag over een bestaande boeking bij het park Dormio Resort Eifeler Tor, kun je telefonisch contact met ons opnemen via +31703003522.
De openingstijden wijken af van de Landal tijden, namelijk:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 - 15.00 uur
Feestdagen: gesloten

 

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00 (niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heb je nog vragen? We helpen je graag verder.