Veelgestelde vragen

Corona
  • Ik heb een verblijf geboekt, maar de faciliteiten op het park zijn dicht. Wat nu?

    Vanwege de ontwikkelingen rondom de verspreiding van het coronavirus in Europa zijn door de overheid maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen hebben ook invloed op uw geboekte verblijf. Helaas zijn op dit moment alle faciliteiten op onze parken gesloten. U kunt nog steeds besluiten om naar het door u geselecteerde park te gaan.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een recreatie-voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

  • Het park is gesloten en ik wil mijn verblijf omboeken naar een latere periode. Hoe regel ik dat?

    Indien u een verblijf heeft geboekt op een park dat jammer genoeg gesloten is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode en welk park u uw verblijf wilt omboeken.

  • Zijn de campings open?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om onze campings te sluiten, van 20 maart 2020 tot tenminste woensdag 29 april 2020. Onze campings Coldenhove en Esonstad zijn volledig gesloten. Alleen de safaritenten met eigen voorzieningen zijn op dit moment nog open. Dit betreft de safaritenten op de parken Sluftervallei en Rabbit Hill.

    Onze parken in Duitsland zijn gesloten tot vrijdag 17 april 2020, dit geldt ook voor de bijbehorende campings.

Meer vragen
Parken en campings
  • Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor campings?

    Een campingplaats kunt u vanaf 13.00 uur betrekken en op de vertrekdag dient u de plaats vóór 12.00 uur vrijgemaakt te hebben. Tegen betaling kunt u tot 18.00 uur op de campingplaats blijven, mits deze niet opnieuw verhuurd is. Informeer hiernaar op de dag van vertrek voor 12.00 uur.

  • Waar kan ik de campingplattegronden vinden?

    De plattegronden van de campings kunt u vinden op de parkpagina's van de betreffende camping. In het grote hoofdbeeld op elke pagina ziet u de button 'Plattegrond' staan.

  • Over welke faciliteiten beschikken de campings?

    Vanzelfsprekend kunt u gebruik maken van alle parkfaciliteiten van het park. Kijk bij de campinginformatie van elke camping welke faciliteiten aanwezig zijn. 

Meer vragen
Recreatie-voucher
  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel om een nieuwe boeking te maken via onze website. We hebben de recreatie-voucher geïntroduceerd, omdat we veel aanvragen voor omboekingen hebben ontvangen. We begrijpen dat het voor u mogelijk lastig is om direct een keuze te maken voor een nieuwe periode en/of park. Met de recreatie-voucher hebben we het voor u mogelijk gemaakt om op een later moment een nieuw verblijf te boeken.

  • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher kunt u inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe u de voucher precies kunt gebruiken, leest u in de e-mail waarmee u de recreatie-voucher ontvangt.

  • Waar kan ik een recreatie-voucher aanvragen?

    Om het u makkelijk te maken kunt u zelf via het aanvraagformulier een recreatie-voucher bij ons aanvragen. U kunt dan later beslissen naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen. Na het verwerken en controleren van uw gegevens ontvangt u de voucher uiterlijk binnen 2 weken via e-mail toegestuurd.

Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Kan ik betalen met paypal?

    Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening. (alleen bij online reserveringen, 0 - 56 dagen voor aankomst). Kijk hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.

  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. +31-(0)70 300 32 51. Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. +31-(0)70 300 32 51. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Het nachtregistratieformulier ontvangt u bij uw reserveringsbevestiging. U kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?

    Onze organisatie heeft besloten geen Vakantiemagazines meer uit te sturen per post. In de afgelopen jaren zoeken en vinden onze gasten alle informatie over hun aankomend verblijf bij Landal GreenParks steeds vaker online. Als organisatie willen wij duurzaam en betrokken ondernemen en een positieve bijdrage leveren aan de natuur en onze leefomgeving. Daarom stappen wij bewust af van het maken en versturen van Vakantiemagazines en dragen we zo bij aan het op een duurzame en betrokken manier bereiken van onze organisatiedoelen. Laat u online via de Landal GreenParks website of App inspireren over uw aankomend verblijf.

  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?

    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.

    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen *
    • Kinderstoel
    • Kinderbox € 5,95
    *Op Landal Resort Maria Alm € 15
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

Meer vragen
Giftcard
  • Wat is de Reis Cadeau kaart?

    De Reis Cadeau kaart is een giftcard die in diverse verkooppunten in Nederland en online besteld kan worden. Deze cadeaukaart is o.a. te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks.

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal Giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal giftcard op zaterdag wordt besteld wordt deze op dinsdag bezorgd.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: +31-(0)70 300 32 51.

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Landal Marker Wadden
  • Wie mogen straks in de eilandhuisjes verblijven?

    In principe kan iedereen een huisje huren op basis van beschikbaarheid. Ze worden straks aangeboden via de website van Landal GreenParks (www.landal.nl/markerwadden), net als alle andere accommodaties.

  • Hoe lang mag men straks in de huisjes verblijven?

    Naar verwachting worden dat de gebruikelijke weekend-, week- en midweek. Gasten kunnen er maximaal twee weken aaneengesloten verblijven.

  • Hoe kan ik een verblijf reserveren?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om te boeken, wel kan men zich inschrijven voor een nieuwsbrief en een pre sale op www.landal.nl/markerwadden. Zodra het mogelijk is om te reserveren, krijgen de mensen die zich hebben aangemeld hiervan als eerste bericht.

Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Kan ik een accommodatie reserveren voor een langere periode?

    Het is mogelijk om een accommodatie voor een langere periode te reserveren. Bij Landal Business Line kunt u voor maximaal 52 weken aaneengesloten reserveren. Voor details, beschikbaarheid, prijzen, voorwaarden en het reserveren neemt u contact met ons op.

  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

  • Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie aanwezig?

    In (bijna) alle accommodaties is standaard een filter-koffiezetapparaat en een waterkoker aanwezig. Indien er ook een Senseo-koffiezetapparaat of Nespresso apparaat in de accommodatie aanwezig is, wordt dit in de brochure en/of bij de accommodatieomschrijving op de website vermeld.

Meer vragen
Events
  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

  • Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Hoe kan ik dit laten aanpassen?

    Indien uw persoonsgegevens niet kloppen willen wij u vriendelijk verzoeken om dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken, zodat wij dit kunnen wijzigen in uw reservering, offerte of prijsvoorstel. U kunt ons hierover informeren via het Contact Center, email, fax of post.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

Meer vragen
Vergaderen
  • Wat is een businessbungalow?

    De businessbungalows bieden vergaderruimte tot 12 personen en zijn daarom uitstekend te gebruiken als locatie voor bijvoorbeeld een MT-meeting of een training.

    Deze bungalows bevinden zich midden in de natuur en zijn door de naastgelegen slaapaccommodaties ideaal voor kleinschalige meerdaagse bijeenkomsten.

    Het concept bestaat uit drie bij elkaar gelegen vrijstaande 6-persoonsbungalows, met elk drie 2-persoons slaapkamers. Daarnaast een vrijstaande 'vergader' bungalow, die dient als gemeenschappelijke ruimte en onder andere voorzien is van een royale eetkeuken.

    Lees alles over de businessbungalow.

  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

  • Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

    Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

    Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

    Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 +31-(0)70 300 32 51

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur


Voor contact vanuit Nederland klik hier

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

Inkoop
operations@landal.com

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heeft u nog vragen?
Chat Voor al uw vragen