Veelgestelde vragen

Parken en campings
  • Kan ik op de parken gebruik maken van wifi?
    U kunt (draadloos) internetten op bijna al onze parken. Soms betaald en soms onbetaald. Tijdens uw vakantie kunt u dus gewoon uw mail checken, twitteren, de kinderen laten chatten met hun vriendjes of online werken met uw eigen laptop. Natuurlijk kunt u ook direct vanaf uw vakantieplek de thuisblijvers verrassen met uw vakantiefoto's en -filmpjes en deze delen via social media. Met hetzelfde gemak als thuis. 

    Onze parken liggen midden in de natuur, waardoor het bereik in de accommodaties niet altijd optimaal is. Om deze reden wordt er op sommige parken uitsluitend draadloos internet in het hoofdgebouw aangeboden. Heeft u problemen met inloggen of vragen dan kunt u altijd contact opnemen met de parkreceptie. Wij helpen u graag verder. Meer informatie over het internet is op te vragen via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).
  • Zijn alle accommodaties rookvrij?
    Als uw leven rookvrij is, hoort uw vakantie dat zeker ook te zijn! Op onze parken zijn er ook rookvrije bungalows beschikbaar en zijn alle kinderbungalows rookvrij. Het aantal beschikbare rookvrije accommodaties verschilt per park en is beperkt. Helaas kunnen wij u geen niet-roken-garantie geven. Deze categorie is gebaseerd op het vertrouwen dat de niet-roken-regel wordt nageleefd. Geef uw voorkeur door wanneer u reserveert.
  • Naar welke parken kan ik een huisdier meenemen?
    Op bijna alle parken zijn maximaal 1 of 2 huisdieren toegestaan. Sommige parken hebben bovendien hondenaccommodaties die speciaal zijn ontworpen voor een vakantie met uw hond.

    Meer informatie
Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoe kan ik een reservering maken?
    U kunt 24 uur per dag heel snel en gemakkelijk een reservering maken via onze website. Hier vindt u ook diverse aanbiedingen en last minutes. Voor specifieke informatie over de parken en campings kunt u terecht op de parkpagina's.  Mocht u onverhoopt toch een onbeantwoorde vraag hebben, kunt u uiteraard terecht bij het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).

    Openingstijden Contact Center
    Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur 
    Zaterdag, zondag & feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?
    U kunt via de site helaas nog niet meerdere accommodaties tegelijk reserveren. Deze optie is uiteraard wel mogelijk als u telefonisch een boeking maakt. U kunt 1 tot 9 bungalows reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?
    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.
Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?
    U ontvangt het vakantiemagazine enkele weken voor aankomst per post thuis. 
  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?
    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.
    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen  € 11,95
    • Kinderstoel € 5
    • Kinderbox € 5
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.
  • Wat zijn de aankomsttijden en verblijfslengtes bij Landal GreenParks?
    Een verblijf bij Landal GreenParks heeft de volgende lengtes:

    Soort verblijf  Lengte 
    Weekendverblijf  Een weekend begint vrijdag 15.00 uur* en eindigt maandag 10.30 uur (3 nachten) 
    Midweekverblijf  Een midweek begint maandag 15.00 uur* en eindigt vrijdag 10.30 uur (4 nachten) 
    Weekverblijf   Een week loopt van vrijdag** 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (7 nachten) 
    of van maandag** 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (7 nachten) 
    1,5 weeksverblijf  Dit verblijf loopt van vrijdag 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (10 nachten)
    of van maandag 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (11 nachten) 
    2 weeksverblijf   Dit verblijf loopt van vrijdag 15.00 uur* tot vrijdag 10.30 uur (14 nachten) 
    of van maandag 15.00 uur* tot maandag 10.30 uur (14 nachten) 
    Campingplaats
    Een campingplaats kunt u vanaf 13.00 uur betrekken en op de vertrekdag dient u de plaats vóór 12.00 uur vrijgemaakt te hebben.***

    De openingstijden van de receptie zijn per park en per periode verschillend. Kijk bij het betreffende park op de pagina 'praktische info' om te zien tot hoe laat u kunt aankomen. Faciliteiten (zoals het zwembad) kunt u meestal op uw aankomstdag vanaf 10.00 uur gebruiken. Ook op de dag van uw vertrek zijn deze nog de hele dag voor u beschikbaar.

    Op een groot aantal parken is het ook mogelijk om een afwijkend verblijf te reserveren. Dit is m.u.v. vakanties en feestdagen mogelijk en op basis van beschikbaarheid. Een afwijkend verblijf kunt u telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.).

    * Op een aantal parken, waaronder Hof van Saksen, Landal Resort Maria Alm en Alpine Lodge Lenzerheide, kunt u na 16.00 uur in uw accommodatie.
    ** In de vakantieparken in Oostenrijk en Zwitserland duurt een week in het hoogseizoen van zaterdag 15:00 uur tot zaterdag 10:30 uur.
    *** Tegen betaling kunt u tot 18.00 uur op uw campingplaats blijven, mits deze nog niet opnieuw verhuurd is. Informeer hiernaar op de dag van vertrek voor 12.00 uur.
Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?
    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 
  • Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?
    In de reserveringsbevestiging die u na het boeken bij ons ontvangt, vindt u een link naar 'Mijn Reservering'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kunt u uw reservering toevoegen aan uw account*.

    *Let op, u kunt alleen een reservering toevoegen als deze gelijk is aan het e-mailadres van uw account.
Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

    Bij uw reservering kunt u extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

    Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

  • Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

    Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

    Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

    Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

  • Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie aanwezig?
    In (bijna) alle accommodaties is standaard een filter-koffiezetapparaat en een waterkoker aanwezig. Indien er ook een Senseo-koffiezetapparaat of Nespresso apparaat in de accommodatie aanwezig is, wordt dit in de brochure en/of bij de accommodatieomschrijving op de website vermeld.
Meer vragen
Events
  • Wat zijn de incentive mogelijkheden?
  • Welke horeca mogelijkheden zijn er op de parken?

    Landal GreenParks heeft meer dan 70 parken in zeven landen. Op de meeste van deze parken zijn één of meerdere horecagelegenheden aanwezig, van snackbar tot a-la carte restaurant. Dit aanbod verschilt per park en kunt u terugvinden op de parkpagina’s.

    Daarnaast bieden wij op een groot aantal parken uitgebreide banqueting mogelijkheden. Ook kunt u ontbijtservice bij ons boeken. Wilt u liever in de eigen bungalow eten? Op de meeste parken hebben wij horeca-arrangementen, zoals een gourmetarrangement, of een barbequearrangement, maar er zijn ook pizzeria’s en zelfs een snitzeltaxi. Bovendien beschikt iedere accommodatie over een keuken en kunt u er met uw gezelschap ook voor kiezen om zelf te koken.

    Vraag ons naar de mogelijkheden op het park van uw keuze.

  • Kan ik een park helemaal exclusief huren?

    Bent u op zoek naar een unieke ervaring? Dan is het exclusief huren van een park zeker een mogelijkheid. Het exclusief huren van uw eigen park biedt u de mogelijkheid om van uw event een onvergetelijke ervaring te maken. Alles op een locatie, van vergaderen, tot overnachten en van feesten tot recreëren.

    Landal GreenParks beschikt over meer dan 85 parken in 9 landen. Op al deze parken is een uitkoop (het exclusief huren van het park) mogelijk. Onze parken zijn verschillend qua grootte, faciliteiten en uitrustingsniveau. Zodoende kunt u al vanaf 30 personen een park exclusief huren. Op ons grootste park kunt u zelfs met ruim 3.000 personen overnachten.

    Bent u op zoek naar een locatie midden in de bossen, aan het strand of in een wintersportgebied? Dat is allemaal mogelijk. Naast een volledige uitkoop is het natuurlijk ook mogelijk om een park gedeeltelijk te huren. Wij kiezen dan samen met u de meest geschikte selectie van accommodaties uit op het park.

    We hebben een uniek eventconcept, al volledig voor u uitgewerkt: ‘Je eigen stad’ waarbij u het vestingstadje van Landal Esonstad exclusief kunt huren. Kijk op de website voor de mogelijkheden. Bij een uitkoop van een park gaan wij altijd uit van maatwerk en daarom willen wij u graag vragen om uw ideeën met ons te delen, zodat we gezamenlijk voor een unieke ervaring kunnen zorgen.

Meer vragen
Vergaderen
  • Welke betaalmethoden zijn er?
    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:
    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U
  • Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

    Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

    Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

    Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

  • Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
    Wij verzoeken u de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op uw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij u, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover wordt u in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.
Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Ideaal voor tijdens uw verblijf!

Het activiteiten overzicht direct op uw telefoon? Snel een tafeltje reserveren in het restaurant? Download de app! Hiermee haalt u alles uit uw verblijf.
Heeft u nog vragen?

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 070-77 80 80 (0,30 EUR/min.)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Leidschendam

Bezoekadres
Dr. van der Stamstraat 4
2265 BC Leidschendam 
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen) 

Postadres 
Postbus 175 
2260 AD Leidschendam

Kantoor Zwolle

Bezoekadres

Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle 
+31-(0)88-205 96 00  
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders)

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle 

Inkoop 
Afdeling Facility Support: operations@landal.com   

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1805 700 730 (niet voor informatie en reserveringen)

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark