Op een aantal van onze parken werken we sinds kort met een volledig digitale check-in. Zo kun je direct bij aankomst doorrijden naar je accommodatie, zonder eerst langs de receptie te moeten, een ideaal begin van de vakantie. Om dit te kunnen, vragen we je om een aantal stappen te doorlopen om dit mogelijk te maken.

Stap 1: Download de app en log in met je account

De Landal GreenParks App is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. Log daarna in met je ‘’Mijn-Landal’’ account en volg de stappen in de app om je boeking te koppelen.

Download de app
Je vindt de app in de App Store & Google Play Store. De app is beschikbaar voor iOS en Android.

     

Stap 2: Maak je digitale check-in compleet middels de drie stappen in de app

Om ervoor te zorgen dat je sleutel bij aankomst actief is, vragen wij je de drie open stappen in de app te voltooien.
- Allereerst moet de restbetaling voldaan zijn, zodat er geen open posten meer zijn,
- De tweede stap is het invullen van het reisgezelschap,
- Tot slot willen we graag dat je je aankomsttijd doorgeeft aan ons.
Bekijk de video

Stap 3: De digitale sleutel kleurt groen

Als alle stappen zijn voltooid verschijnt je digitale sleutel 7 dagen voor aankomst in de app. Hij is dan vanaf 16:00 uur op aankomstdag groen en te gebruiken om de accommodatie te openen.

Wil je de sleutel delen met je reisgenoten, deel dan de inloggegevens zodat iedereen de sleutel op zijn/haar app heeft.

Stap 4: Volg de stappen in de app

Om de accommodatie binnen te komen moet je een aantal stappen volgen:
- Klik op de groene sleutel en zorg dat je verbinding maakt met bluetooth
- Houdt de telefoon tegen het slot tot het slot groen kleurt en haal de telefoon daarna weg
- Draai het slot om de deur te openen.

Om de deur te sluiten kun je dezelfde stappen volgen. Je draait dan het slot de andere kant op om de deur uiteindelijk te sluiten.

Deze stappen zijn ook allemaal te zien in de app.
Bekijk de video

Veelgestelde vragen

Digitale sleutel
  • Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?

    Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.

  • Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?

    Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.

  • Hoe log ik in in de Landal-app?

    Inloggen doe je met je ‘Mijn Landal’ account. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je reservering aan gekoppeld. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Komt de e-mail niet aan? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres en kun je klikken op ‘Maak een account aan’. 

    Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.

  • Het installeren van de app lukt niet. Wat moet ik nu doen?

    De Landal GreenParks App is te vinden in de App Store & Google Play. De app is beschikbaar voor iOS en Android. Zorg bij het installeren voor voldoende geheugen op je telefoon en een goede internet of WIFI verbinding.

  • De sleutel verschijnt niet in de app. Wat nu?

    De sleutel verschijnt in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
    1. Betaal een eventueel openstaand bedrag.
    2. Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
    3. Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.

    Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.

    Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.