Ik heb een vraag over:

Reserveringen

In welke gevallen kan ik mijn verblijf alleen telefonisch boeken?
Als je op dezelfde dag nog wilt aankomen op een van onze parken, dan is je verblijf alleen nog telefonisch te boeken via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij nemen dan contact op met het park om ervoor te zorgen dat het door jouw gekozen verblijf op tijd gereed is. Ook wanneer er nog maar één nummer over is van het accommodatietype dat je wilt boeken, kan het voorkomen dat je de boeking alleen telefonisch kunt maken. We vertellen je dan graag meer over de locatie van deze accommodatie, zodat je weet wat je kunt verwachten bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel accommodaties kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt via onze website maximaal 4 accommodaties tegelijk reserveren. Je kunt je combinatiereservering samenstellen op één park en voor één reisperiode. De bungalowtypes kunnen verschillend zijn en mogen ook een combinatie van een bungalow en een campingplaats zijn.

Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).  

Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: 089 44 91 40. Wil je meer dan 25 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik een speciale korting als ik meerdere accommodaties in één keer reserveer?
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar een keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 089 44 91 40. We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb hulp nodig met een reservering bij Dormio Resort Eifeler Tor. Hoe kan ik jullie bereiken?
Wanneer je problemen en/of vragen hebt over een reservering bij Dormio Resort Eifeler Tor, helpen we je graag telefonisch verder. Je kunt ons bereiken via +31703003522.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks jouw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks je per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik niet langer dan twee weken reserveren via de website?
Door de structuur van de website is het momenteel nog niet mogelijk om een verblijf langer dan twee weken online te reserveren. Uiteraard zijn hier, indien beschikbaar, wel mogelijkheden voor.

Voor reserveringen vanaf 2 weken tot 28 dagen
Neem contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.

Voor reserveringen van 28 dagen en langer
Hiervoor kun je terecht bij Landal Business Line. Deze afdeling is gespecialiseerd in het tijdelijk verhuren van accommodaties en is telefonisch bereikbaar via tel. +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Landal Business Line Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik via internet een groepsboeking maken?
Je kunt bij Landal GreenParks een groepsboeking maken. Dit is alleen telefonisch of per e-mail mogelijk. Voor het maken van een groepsboeking betaal je eenmalig de voorkeurstoeslag/reserveringskosten (alleen wanneer de hele reservering op één naam komt te staan).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom ontvang ik geen Jong gezin- Alles kids- of 55+ korting?
Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling zie je direct de op dat moment beste prijs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een voorboeking maken?
Een voorboeking met aanbetaling van € 30 is vanaf dit moment niet meer mogelijk. De prijzen voor de komende jaren zullen daarom de komende weken geleidelijk op onze website worden gepubliceerd. Nog even geduld en bedankt voor je begrip.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een reservering?
Het is niet mogelijk om een optie te nemen op een reservering. Wanneer je een reservering maakt buiten 30 dagen voor aankomst heb je nog 14 dagen de tijd om je voorlopige reservering definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen na je boekingsdatum? Dan vervalt je voorlopige reservering kosteloos. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?
Het kan voorkomen dat het gekozen park of type accommodatie niet getoond wordt op de website. Dit gebeurt wanneer er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval worden er alternatieve parken, periodes en accommodatietypes aangegeven.Wanneer er geen beschikbaarheid meer is, wordt dit in de prijstabel aangegeven door middel van een "-".
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?
Wij bieden weekend-, midweek- en weekverblijven aan. Je kunt op onze website snel en gemakkelijk een boeking maken. Hier kun je ook zien welke (afwijkende) aankomst- en vertrekdagen mogelijk zijn.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Acties en aanbiedingen

Hoe kan ik mijn kortingsbon gebruiken voor een reservering?
Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe reservering? Ga dan naar de url horend bij deze kortingscode. Elke kortingsbon beschikt over een unieke actiecode die te vinden is op de bon. Je gaat dan naar www.landal.nl/*vul hier jouw actiecode in*. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er allemaal gelden op deze kortingsactie.

Voor bestaande reserveringen korter dan 14 dagen geleden gemaakt, neem je contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.

Voor reserveringen, langer dan 14 dagen geleden gemaakt, kun je helaas geen kortingsbon meer gebruiken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Extras en arrangementen

Welke arrangementen kan ik reserveren?
Je kunt een arrangement eenvoudig samen met jouw bungalow online reserveren. Kijk voor je reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van jouw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven. Naast de bovenstaande arrangementen zijn er ook all-in arrangementen waarbij ook de bungalowhuur al inbegrepen is.
Onze arrangementen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn boodschappen online bestellen?
Voor een groot aantal parken kun je online boodschappen bestellen. Wanneer je een verblijf gereserveerd hebt, kun je tot twee dagen voor aankomst alvast boodschappen online bestellen. Wij zorgen er dan voor dat jouw bestelling bij aankomst voor je klaar staat in de bungalow. Dat is makkelijk!
Landal ParkShop Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een Comfortpakket boeken bij mijn reservering?
Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. Je kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij je online boeking of je kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center, tel. 089 44 91 40.
Meer pakketten Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen € 8,95 per persoon per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen voor € 7,50 per kind per verblijf. Indien je gebruik wilt maken van een kinderbedje en deze niet standaard in de bungalow is inbegrepen, wordt er extra huur gerekend voor het kinderbed.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen precies?
Via de volgende link vind je een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van  het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van jouw kind(eren) of de onderstaande periodes inderdaad gelden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?
Bij de huur inbegrepen  Niet bij de huur inbegrepen - verplichte bijkomende kosten
Reserveringskosten € 30
Elektriciteit, gas, water en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken)
Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement 
 Bedlinnen € 8,95 per persoon per verblijf per persoon per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het bedje 

Toegang tot (overdekt) zwembad (indien aanwezig)*
Toeristenbelasting (tussen de € 1 en € 3, dit bedrag is per park verschillend) 

Btw   
Schoonmaakkosten   

*(m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik op een wachtlijst geplaatst worden als mijn voorkeur niet meer beschikbaar is?
Het is niet mogelijk om op een wachtlijst geplaatst te worden als de bungalow en periode van jouw voorkeur niet meer beschikbaar is. Je kunt wel regelmatig onze site bezoeken om direct onze beschikbaarheid te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Bij het reserveren kan ik een voorkeursboeking doen. Wat houdt dit in?
Indien je een voorkeur hebt om een bepaalde accommodatie te reserveren, bijvoorbeeld vanwege speciale voorzieningen voor de inrichting van de accommodatie of de ligging ervan, dan kan dit vastgelegd worden tegen betaling van voorkeurskosten. De kosten hiervoor bedragen € 35. Op deze manier kun je bijvoorbeeld zelf de ligging of inrichting van de accommodatie bepalen.

Rook- of huisdiervrij
Ook is het mogelijk om een voorkeur aan te geven voor een rookvrije of huisdiervrije accommodatie. Deze voorkeur is gratis.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een accommodatie reserveren met een voorkeursnummer?
Er is een mogelijkheid om te reserveren met een voorkeur voor o.a. een speciale of specifieke accommodatie of bijvoorbeeld een bepaalde ligging. Voor deze voorkeursboeking wordt € 35 in rekening gebracht. Je kunt jouw voorkeur met betrekking tot een bepaalde ligging aangeven tijdens het online reserveren. Je kunt ook een specifiek accommodatienummer reserveren. Voor een aantal accommodaties is dit online mogelijk en voor de overige accommodaties kun je contact opnemen met het Contact Center via tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Reserveren camping

Kan ik speciale voorkeuren met betrekking tot mijn campingreservering doorgeven?
Het kan zijn dat je speciale wensen hebt ten aanzien van jouw reservering. Bijvoorbeeld: twee campingplaatsen naast elkaar. Wanneer je een voorkeur hebt voor een specifieke plaats, wordt hier € 8,95 voorkeurstoeslag voor berekend. Neem voor speciale verzoeken contact op met onze medewerkers van het Contact Center, tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Geldt er een minimale verblijfsduur voor campingreserveringen?
In de zomervakantie geldt vaak een minimale verblijfsduur van 7 aaneengesloten nachten met aankomst op een vaste dag. Je vind deze informatie op de website van de camping onder het kopje 'prijsinformatie'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik bij Landal GreenParks ook met mijn ACSI-kaart reserveren?
Ja, je kunt bij ons ook met je ACSI-kaart reserveren voor alle campings. Dit kan alleen direct bij het park van jouw keuze en helaas niet via onze centrale reserveringsafdeling of via de website.
ACSI CampingCard Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen

De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?
Gebruik je giftcard of recreatie-voucher als betaalmiddel tijdens het maken van een nieuwe boeking op onze website of na het plaatsen van een boeking in jouw persoonlijke Mijn-Landalaccount. Je kunt hem ook inwisselen op een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of met je creditcard. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
In onze algemene voorwaarden kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als je nog niet hebt betaald, dan vragen we je om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas jouw reservering annuleren.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik betalen met PayPal?
Nee, in Nederland bieden wij geen PayPal (meer) aan om de reissom mee te betalen. Bekijk hier al onze betaalmogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe. Uw reserveringsnummer vindt u in uw reserveringsbevestiging, die u heeft ontvangen per e-mail.

Wanneer u nog niet heeft betaald ontvangt u een bericht van ons. 

Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 089 44 91 40. We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks jouw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks je per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Bij reservering vragen wij je een aanbetaling te doen van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.

Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Landal GreenParks uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van je reservering.

Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van jouw verblijf dient je directe het totale bedrag te betalen.

Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is online betalen veilig?
Voor Landal GreenParks is veiligheid erg belangrijk. Wij behandelen je gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Wij verzorgen dit voor je door:
  • samenwerking met een betrouwbare partner als Ingenico;
  • gebruik te maken van een beveiligde omgeving voor het reserveringsproces inclusief het betalingsgedeelte;
  • gebruik te maken van een Secure Socket Layer (SSL)* om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet. Je kunt dit zien door het verschijnen van een hangslotje rechtsonder in je scherm op het moment dat in je het online betaalgedeelte bent. 
* SSL is een industrie standaard die wordt ondersteund door webbrowsers van onder andere Microsoft, Firefox (Mozilla), Google, Apple en Opera. Wij gebruiken het om je credit card of andere betaalgegevens, naam, adres en andere persoonlijke informatie volledig versleuteld (encrypted) over internet te verzenden zonder dat een andere persoon achter deze gegevens kan komen.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Bij Landal GreenParks kun je op verschillende manieren betalen. Via de link hieronder krijgt u een overzicht van alle betaalmogelijkheden.
Overzicht betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verloopt de online betaalprocedure tijdens het reserveren?
Op het moment dat je het boekingsproces hebt doorlopen, krijg je een controlepagina met de boekingsgegevens. Wanneer deze gegevens correct zijn, kun je de reservering vastleggen door op de zogenoemde button te drukken en kom je in het betaalproces. Hier vind je de betaling plaats.

NB. Je moet dit betaalproces volledig doorlopen hebben om jouw boeking definitief te maken.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik veilig online betalen met mijn creditcard?
Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen met een creditcard op internet. Onze site slaat de gegevens van je creditcard - nummer, vervaldatum, naam van de kaarthouder - niet op, maar maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleutelings)technologieën tijdens verzending. Wij accepteren: 
  • Mastercard
  • Visa 
Wij zorgen ervoor dat al jouw gegevens veilig verstuurd worden door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om  gegevens te beschermen. Zodoende zijn alle creditcard- en adresgegevens beveiligd in het boekingssysteem van Landal GreenParks. De gegevens blijven niet op onze site bewaard zodat jouw privacy volledig gewaarborgd is. Bovendien is het zo dat:
  • Landal GreenParks creditcard gegevens niet krijgt maar dat er rechtstreeks met de Creditcardmaatschappij wordt gecommuniceerd;
  • creditcardnummers constant door de Creditcardmaatschappijen gecontroleerd en gecheckt worden met een blacklist.
  • een ongewenste betaling die met je Creditcard gedaan is binnen 30 dagen teruggedraaid kan worden.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn online betaling een reserveringsbevestiging?
U ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen u deze bevestiging te bewaren als bewijs van uw reservering. 

Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging. 

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe.

In de bijlage van uw reserveringsbevestiging vindt u ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor u te versoepelen, verzoeken wij u het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. 

Geen bevestiging ontvangen
Bent u binnen een uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe werkt de online betaalmethode Sofort?
Je maakt een boeking. Bij het betalen van de boeking kun je aangeven dat je met Sofort Banking wilt betalen. Er opent zich dan een online betaalformulier in een beveiligde omgeving.

Stap 1: "Overschrijven"
Hier kun je jouw bankgegevens invullen (banknaam, banknummer en je bankcode). Door deze gegevens in te vullen wordt het mogelijk om een connectie te maken met jouw bank. Op het overschrijvingsformulier zullen de volgende gegevens al reeds zichtbaar zijn:
• Het bedrag;
• Het rekeningnummer / klantnummer.

Stap 2: "Legitimatie"
Je kunt hier jouw online bankgegevens invullen zoals: 
• Bank login naam (banknummer of klantnummer. Dit hangt af van je bank); 
• Jouw bank PIN.

Stap 3: "De overschrijving bevestigen"
Controleer je overschrijvingsgegevens nogmaals. Om de betaling te bevestigen heb je een geldige TAN code nodig. Deze code wordt verstrekt door je bank. Wanneer je deze invult dan kun je op de knop "bevestiging van de betaling en de aankoop" drukken waarna de betaling zal plaatsvinden. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en jouw bestelling wordt verwerkt.

Je kunt direct gebruik maken van Sofort banking, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is iDEAL en hoe werkt het?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank, waaronder:
  • ABN Amro 
  • Friesland Bank 
  • ING 
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • Regio Bank
  • ASN Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot Bankiers
De voordelen van iDEAL
  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling
Hoe werkt iDEAL?
Je maakt online een boeking. Bij het betalen van de boeking kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven en jouw bestelling wordt verwerkt. 

Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Verzekeringen

Kan ik via Landal GreenParks ook een reisverzekering afsluiten?
Niet alle reizen zijn standaard, zo ook niet alle reisverzekeringen. Daarom biedt Landal GreenParks, in samenwerking met Europ Assistance, een reisverzekering aan afgestemd op het type vakantie. Hierdoor ben je tegen de juiste risico’s verzekerd voor een zeer scherp tarief. Je kunt de reisverzekering eenvoudig tijdens het reserveren afsluiten.

De voordelen van een reisverzekering via Landal GreenParks op een rij:
  • Je betaalt niet per persoon, maar per wooneenheid
  • De verzekering biedt een uitgebreide wintersportdekking
  • De dekking geldt niet alleen voor de gebruikelijke weekend/midweek of week, maar indien je bestemming meer dan 500 km van je vaste woning ligt, voor de hele reisperiode (één dag voor en één dag na de geboekte periode)
  • Je krijgt snelle en accurate hulp
Bekijk alle voorwaarden van onze reisverzekering Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik het schadeformulier vinden?
Wanneer je je reservering geannuleerd hebt en je hebt een annuleringsverzekering, dan kun je via een schadeformulier deze kosten verhalen op de verzekeringsmaatschappij. Dit kun je doen wanneer de reden van de annulering onder de annuleringsvoorwaarden valt. 
Schade melden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zit er bij de reisverzekering ook een wintersportdekking inbegrepen?
De reisverzekering, die via Landal GreenParks afgesloten wordt, is inclusief wintersportdekking.
Onze reisverzekering Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom raden jullie een annuleringsverzekering aan?

Er kan altijd iets gebeuren, waardoor je vooraf je verblijf moet annuleren. Dat kan door een reden zijn, die je niet had voorzien. Dit heeft in veel gevallen financiële gevolgen. Daarom is het altijd een goed idee om een annuleringsverzekering af te sluiten. Zodat je een gedeelte of de gehele reissom terug ontvangt. Wij werken samen met de annuleringsverzekering van EuropAssistence. Lees meer over deze annuleringsverzekering.

Onze annuleringsverzekering Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Voorwaarden

Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken bij Landal GreenParks?
Landal GreenParks neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig. 

Landal GreenParks behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks?
Via onderstaande link vind je de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks.
Onze Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke kortingen worden gehanteerd door Landal GreenParks?
Landal GreenParks biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen. Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.
Onze kortingsmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Wanneer je een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van je nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, de administratie omtrent bijvoorbeeld prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij ook gebruik van derden die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens Landal GreenParks verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van brochures en mailings of het verwerken van onze gastenenquête. Ingeval van een boeking worden je gegevens vanzelfsprekend gedeeld met het park waar je zult verblijven.

In de Privacy Notice staat meer uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom ontvang ik geen Jong gezin- Alles kids- of 55+ korting?
Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling zie je direct de op dat moment beste prijs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden