Formulier eigenarengegevens

Wij verwerken uw gegevens als de overdracht heeft plaatsgevonden en wij de notariële akte van levering hebben ontvangen. De akte van levering is leidend voor de tenaamstelling in ons eigenarenregistratiesysteem van bovengenoemde accommodatie. Voor de verwerking van overige contactgegevens verzoeken wij u onderstaande gegevens in te vullen. Indien er sprake is van meerdere eigenaren verzoeken wij u de contactgegevens in te vullen via welke u graag geïnformeerd wilt worden.

Rekeningnummer

U kunt ons één rekeningnummer opgeven. Dit rekeningnummer wordt gebruikt voor zowel de uitbetaling van uw huurinkomsten en, indien u een incassomachtiging verstrekt, als incassorekening voor te betalen facturen vanuit de vereniging. Mocht u uw facturen automatisch willen laten incasseren, dan verzoeken wij u het SEPA-formulier dat u later per e-mail van ons ontvangt, te ondertekenen en retour te zenden.

* Enkel in te vullen indien u beschikt over een Nederlands btw-nummer waarbij in het VIES een Nederlands vestigingsadres geregistreerd staat. Dit kunt u nagaan op de volgende website: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Gegevens mede-eigenaren

Akte van levering

Uw persoonlijke gegevens worden onder meer gebruikt in het kader van onze dienstverlening, voor het voeren van correspondentie en voor het versturen van (commerciële) informatie en nieuwsbrieven. Dit geschiedt zowel vanuit de Landal-organisatie als ten behoeve van onze partners en opdrachtgevers, zoals verenigingen van eigenaars. Bij de verwerking van uw gegevens kan gebruik worden gemaakt van systemen en diensten van derden. Vanzelfsprekend wordt er steeds zorgvuldig omgegaan met de door u verstrekte gegevens. Meer informatie over de wijze waarop wij omgaan met uw gegevens kunt u vinden op https://www.landal.nl/mijn-account/welkom