Klachtenprocedure
Ben je ondanks de zorg en inspanning van Landal GreenParks niet geheel tevreden over jouw vakantieverblijf? Je kunt er dan voor kiezen om een klacht in te dienen. Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je om onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Stap 1
Ben je niet helemaal tevreden over je vakantieverblijf ? Dat is jammer om te horen. Meld je klacht bij de receptie van het vakantiepark. Onze medewerkers zullen je helpen om het ter plaatse op te lossen, zodat jouw verblijf verder naar wens verloopt.
Stap 2
Mocht je klacht ondanks onze inspanningen nog niet naar tevredenheid opgelost (kunnen) worden, dan kun je tot uiterlijk 1 maand na vertrek van het park schriftelijk een klacht bij ons indienen per mail of per post. Vermeld hierbij je reserveringsnummer, NAW-gegevens, de datum van je verblijf, de parknaam en het nummer van je accommodatie. We proberen om samen alsnog tot een passende oplossing te komen. 


Onze contactgegevens:
gastenservice@landal.com (alleen voor klachten over een verblijf, voor overige zaken kun je contact opnemen met het Contact Center)
Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Stap 3
Mocht ook dit niet tot een passende oplossing leiden, dan kun je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het park de klacht laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag.