accordionRenderingID
Nieuwe zomercampagne van start
Vanaf eind mei start Landal GreenParks in de landen Nederland, België en Duitsland met de zomercampagne. Binnen het campagneconcept Echt Vakantie zullen de thema’s aan de kust, de bossen en de bergen centraal staan. Op basis van interesses van de gast en interactie zal één van deze thema’s centraal komen te staan in de verhalen die we de gast gaan vertellen in de campagne. De campagne wordt doorvertaald op alle digitale kanalen (e-mail, social media organic, website, PR en paid social media) en zal van mei tot en met september draaien. Op wekelijkse basis wordt de business behoefte gemonitord. Op deze wijze kan het commerciële team snel bijsturen om bepaalde landen en/of specifieke parken te ondersteunen.
Echt vakantie
Nieuw in deze zomercampagne is een vernieuwde en verbeterde aanpak om bepaalde parken en regio’s uit te lichten. We gaan actief op zoek naar ECHT de unieke parels die veel van onze gasten nog niet van Landal kennen, ervaringen die de gemiddelde gast niet weet van Landal.

Een deel van deze unieke ervaringen is verwerkt in een achttal verhaallijnen die we gedurende de zomer zullen laden bij de gast. De verhaallijnen worden ook in video beschikbaar gesteld, waarmee deze campagne dezelfde structuur heeft als in de regional marketing. Dit is met een 15-seconde video inspiratiefase en een activatiefase waarin productfotografie wordt gebruikt. Instagram, Facebook en YouTube zullen een belangrijke rol spelen in de campagne.