Bollo-ijsje
Coole zomeractie: Wie wordt Bollo's smaakmaker?
Na een geslaagde proef op vier Landal-parken vorig jaar, is nu de tijd aangebroken om het Bollo-ijsje landelijk uit te rollen in de smaken framboos en mango. Op 1 april start een landelijke introductiecampagne op social media met een Bollo-ijsje in de smaak... mos. Mos...? MOS??? Het blijkt een 1 april-grap. Op 9 april komt de aap uit de mouw met de echte lancering in de smaken framboos en mango. Daar is gelijk een wedstrijd aan gekoppeld: verzin een derde ijssmaak. De winnende smaak wordt ook echt in productie genomen, en de naam van de winnaar komt op de verpakking te staan. Hoe cool is dat?

Natuurlijk zitten de Bollo-ijsjes vol met fruit en met 100% natuurlijke ingrediënten. Ook aan hergebruik van het verpakkingsmateriaal is gedacht. Het stokje is gemaakt van composteerbaar papier en kan door kinderen als Lego worden gebruikt door het op elkaar te klikken en er mee te bouwen. De Bollo-ijsjes zijn verkrijgbaar in de retail en de horeca op de Nederlandse management-, managementcontract- en die franchiseparken die geleverd krijgen door groothandel Bidfood. Op dit moment wordt gekeken naar de mogelijkheden om de Bollo-ijsjes ook in Duitsland en Denemarken te introduceren.