In welke gevallen kan ik mijn verblijf alleen telefonisch boeken?
Als je op dezelfde dag nog wilt aankomen op een van onze parken, dan is je verblijf alleen nog telefonisch te boeken via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij nemen dan contact op met het park om ervoor te zorgen dat het door jouw gekozen verblijf op tijd gereed is. Ook wanneer er nog maar één nummer over is van het accommodatietype dat je wilt boeken, kan het voorkomen dat je de boeking alleen telefonisch kunt maken. We vertellen je dan graag meer over de locatie van deze accommodatie, zodat je weet wat je kunt verwachten bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel accommodaties kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt via onze website maximaal 4 accommodaties tegelijk reserveren. Je kunt je combinatiereservering samenstellen op één park en voor één reisperiode. De bungalowtypes kunnen verschillend zijn en mogen ook een combinatie van een bungalow en een campingplaats zijn.

Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).  

Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: 089 44 91 40. Wil je meer dan 25 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik een speciale korting als ik meerdere accommodaties in één keer reserveer?
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar een keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 089 44 91 40. We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb hulp nodig met een reservering bij Dormio Resort Eifeler Tor. Hoe kan ik jullie bereiken?
Wanneer je problemen en/of vragen hebt over een reservering bij Dormio Resort Eifeler Tor, helpen we je graag telefonisch verder. Je kunt ons bereiken via +31703003522.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks jouw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks je per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik niet langer dan twee weken reserveren via de website?
Door de structuur van de website is het momenteel nog niet mogelijk om een verblijf langer dan twee weken online te reserveren. Uiteraard zijn hier, indien beschikbaar, wel mogelijkheden voor.

Voor reserveringen vanaf 2 weken tot 28 dagen
Neem contact op met het Contact Center, tel. 089 44 91 40.

Voor reserveringen van 28 dagen en langer
Hiervoor kun je terecht bij Landal Business Line. Deze afdeling is gespecialiseerd in het tijdelijk verhuren van accommodaties en is telefonisch bereikbaar via tel. +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Landal Business Line Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik via internet een groepsboeking maken?
Je kunt bij Landal GreenParks een groepsboeking maken. Dit is alleen telefonisch of per e-mail mogelijk. Voor het maken van een groepsboeking betaal je eenmalig de voorkeurstoeslag/reserveringskosten (alleen wanneer de hele reservering op één naam komt te staan).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom ontvang ik geen Jong gezin- Alles kids- of 55+ korting?
Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling zie je direct de op dat moment beste prijs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een voorboeking maken?
Een voorboeking met aanbetaling van € 30 is vanaf dit moment niet meer mogelijk. De prijzen voor de komende jaren zullen daarom de komende weken geleidelijk op onze website worden gepubliceerd. Nog even geduld en bedankt voor je begrip.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een reservering?
Het is niet mogelijk om een optie te nemen op een reservering. Wanneer je een reservering maakt buiten 30 dagen voor aankomst heb je nog 14 dagen de tijd om je voorlopige reservering definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen na je boekingsdatum? Dan vervalt je voorlopige reservering kosteloos. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?
Het kan voorkomen dat het gekozen park of type accommodatie niet getoond wordt op de website. Dit gebeurt wanneer er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval worden er alternatieve parken, periodes en accommodatietypes aangegeven.Wanneer er geen beschikbaarheid meer is, wordt dit in de prijstabel aangegeven door middel van een "-".
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?
Wij bieden weekend-, midweek- en weekverblijven aan. Je kunt op onze website snel en gemakkelijk een boeking maken. Hier kun je ook zien welke (afwijkende) aankomst- en vertrekdagen mogelijk zijn.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden