Ik heb een vraag over:

Digitale sleutel

Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?
Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf
We geven dit aan in je reserveringsbevesting. Daarnaast ontvang je e-mails met verdere uitleg over de digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op je aankomstdag staat de slagboom vaak al voor je open.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Als je alle stappen hebt voltooid verschijnt je digitale sleutel 7 dagen voor aankomst in de app. Op je aankomstdag kleurt de sleutel vanaf 16:00 groen, vanaf dat moment kun je de accommodatie openen met je sleutel!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
- Log uit en log daarna weer opnieuw in op de Landal-app
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app. Is dit niet het geval? Download de laatste versie van de app en log opnieuw in.
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app opnieuw.

Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park. Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik uitchecken met de digitale sleutel?
Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer informatie over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Klik op de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De sleutel verschijnt niet in de app. Wat nu?
De sleutel verschijnt in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
1. Betaal een eventueel openstaand bedrag.
2. Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
3. Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.

Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.

Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe werkt de digitale sleutel in de Landal-app?
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Landal-app

Het installeren van de app lukt niet. Wat moet ik nu doen?
De Landal GreenParks App is te vinden in de App Store & Google Play. De app is beschikbaar voor iOS en Android. Zorg bij het installeren voor voldoende geheugen op je telefoon en een goede internet of WIFI verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe log ik in in de Landal-app?
Inloggen doe je met je ‘Mijn Landal’ account. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je reservering aan gekoppeld. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Komt de e-mail niet aan? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres en kun je klikken op ‘Maak een account aan’. 

Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app?
In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere reserveringen gemaakt. Klopt dit wel?
Onder 'Reserveringen' vind je alle reserveringen die je hebt toegevoegd in de app. Als je niet al je gemaakte reserveringen ziet, voeg dan de missende reserveringen toe via 'Reservering toevoegen'. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan de app?
Voor verblijven die geboekt zijn voor 31 mei 2022 is het niet mogelijk om een combinatie-reservering toe te voegen aan de Landal-app. Je hebt dan een reserveringsnummer dat begint met een 'M'. Maar je kunt de app gebruiken zonder in te loggen. Wil je een reservring maken voor het restaurant of een activiteit? Bel dan even met de receptie van het park. 

Verblijven die geboekt zijn na 31 mei 2022 is kun je toevoegen aan de app. Volg hiervoor het volgende stappenplan:
  1. Ga naar de Landal-app.
  2. Login met je Mijn Landal-account.
  3. Klik onderin op 'Reserveringen'
  4. Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
  5. Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.  
  6. Je reservering is nu gekoppeld!
  7. Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn reservering is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?
Volg hiervoor het volgende stappenplan:
  1. Ga naar de Landal-app.
  2. Login met je Mijn Landal-account.
  3. Klik onderin op 'Reserveringen'
  4. Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
  5. Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.  
  6. Je reservering is nu gekoppeld!
  7. Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden