Digitale sleutel
Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.
We geven dit aan in je reserveringsbevesting. Daarnaast ontvang je e-mails met verdere uitleg over de digitale sleutel.
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op je aankomstdag staat de slagboom vaak al voor je open.
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Als je alle stappen hebt voltooid verschijnt je digitale sleutel 7 dagen voor aankomst in de app. Op je aankomstdag kleurt de sleutel vanaf 16:00 groen, vanaf dat moment kun je de accommodatie openen met je sleutel!
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
- Log uit en log daarna weer opnieuw in op de Landal-app
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app. Is dit niet het geval? Download de laatste versie van de app en log opnieuw in.
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app opnieuw.
Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park. Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
- Log uit en log daarna weer opnieuw in op de Landal-app
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app. Is dit niet het geval? Download de laatste versie van de app en log opnieuw in.
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app opnieuw.
Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park. Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer informatie over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Klik op de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
De sleutel verschijnt in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
1. Betaal een eventueel openstaand bedrag.
2. Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
3. Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.
Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
1. Betaal een eventueel openstaand bedrag.
2. Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
3. Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.
Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
Landal-app
De Landal GreenParks App is te vinden in de App Store & Google Play. De app is beschikbaar voor iOS en Android. Zorg bij het installeren voor voldoende geheugen op je telefoon en een goede internet of WIFI verbinding.
Inloggen doe je met je ‘Mijn Landal’ account. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je reservering aan gekoppeld. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Komt de e-mail niet aan? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres en kun je klikken op ‘Maak een account aan’.
Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Onder 'Reserveringen' vind je alle reserveringen die je hebt toegevoegd in de app. Als je niet al je gemaakte reserveringen ziet, voeg dan de missende reserveringen toe via 'Reservering toevoegen'.
Voor verblijven die geboekt zijn voor 31 mei 2022 is het niet mogelijk om een combinatie-reservering toe te voegen aan de Landal-app. Je hebt dan een reserveringsnummer dat begint met een 'M'. Maar je kunt de app gebruiken zonder in te loggen. Wil je een reservring maken voor het restaurant of een activiteit? Bel dan even met de receptie van het park.
Verblijven die geboekt zijn na 31 mei 2022 is kun je toevoegen aan de app. Volg hiervoor het volgende stappenplan:
Verblijven die geboekt zijn na 31 mei 2022 is kun je toevoegen aan de app. Volg hiervoor het volgende stappenplan:
- Ga naar de Landal-app.
- Login met je Mijn Landal-account.
- Klik onderin op 'Reserveringen'
- Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
- Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.
- Je reservering is nu gekoppeld!
- Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.
Volg hiervoor het volgende stappenplan:
- Ga naar de Landal-app.
- Login met je Mijn Landal-account.
- Klik onderin op 'Reserveringen'
- Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
- Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.
- Je reservering is nu gekoppeld!
- Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.