A-6780 Schruns
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.
Bereikbaarheid
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats.
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden.
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en verdere informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Je accommodatie staat uiterlijk vanaf 16:00 uur voor je klaar. Ontdek de omgeving van het park als je eerder aankomt.
Zorg dat je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur hebt verlaten.
We vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, de vaatwasser uit te ruimen, het beddengoed te verzamelen en het afval weg te brengen. De rest doen wij!
Goed om te weten
Bij aankomst op het park wordt een borg gevraagd. Het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie. De borg kan alleen met een creditcard worden betaald.
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren zijn welkom op het resort en in sommige accommodaties. De beschikbaarheid is beperkt en kan niet worden gegarandeerd.
Wil je een huisdier meenemen? Bel ons Contact Center na je boeking op +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
- we kijken graag wat er mogelijk is voor je verblijf. Er geldt een toeslag van € 15,00 tot € 25,00 per dag en huisdier.
Wil je een huisdier meenemen? Bel ons Contact Center na je boeking op +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
Wijzigingen, annuleringen en boeken van extra's
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
.
Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).
Bekijk jouw boeking
Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.