Wachttijden Contact Center

Er komen op dit moment heel veel vragen binnen bij ons Contact Center en via Social Media waardoor de wachttijden flink oplopen. Onze excuses voor het ongemak, we werken met man en macht om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hieronder hebben wij voor u de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet. 

We doen ons uiterste best om de gasten die momenteel op een park verblijven of op korte termijn (maart) aankomen, eerst van informatie te voorzien. Afhankelijk van uw bestemming benaderen we u telefonisch of per mail.
Wilt u toch liever zelf telefonisch contact met ons opzoeken? Dan helpt u ons en andere gasten door:
  • alleen contact met ons op te nemen als u een boeking hebt gemaakt met een aankomst vóór half april. Voor alle aankomsten vanaf half april 2020 volgt zo snel mogelijk nader bericht.
  • uw reserveringsnummer vast bij de hand te houden.
  • voor omboeken en annuleren contact op te nemen met ons Contact Center, niet met onze parken.
  • bij omboeken alvast na te denken over gewenste datum en parkkeuze.
Top 10 meest gestelde vragen
  • Zijn de parken geopend?

    Wij kiezen ervoor om onze parken zoveel mogelijk open te houden, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de lokale autoriteiten in andere landen. Dit betekent dat we de faciliteiten op onze parken voorlopig sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club.

    Sommige parken zijn dicht. Onder het kopje 'Situatie per land en park' op deze pagina vind u meer informatie.

  • Kan ik mijn vakantie bij jullie annuleren?

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kunt u kosteloos uw verblijf annuleren mits u meer dan 28 dagen voor aanvang van uw verblijf heeft gereserveerd. Heeft u de reservering meer dan 14 dagen geleden gemaakt? Dan bieden wij u een recreatie-voucher aan ter waarde van de reeds betaalde reissom. Meer informatie over de voucher vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

  • Welke parken zijn op dit moment in Nederland gesloten?

    Op dit moment hebben we helaas moeten besluiten om de volgende parken volledig te sluiten:
    - Hof van Saksen
    - Landal De Lommerbergen
    - Landal Het Vennenbos
    - Landal Vitamaris
    - Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
    - Landal Resort Ouddorp Duin
    - Landal Twenhaarsveld
    - Landal Landgoed De Hellendoornse Berg
    - Landal Landgoed De Elsgraven
    - Landal Villapark Livingstone
    - Landal Duinpark 't Hof van Haamstede
    - Landal Résidence 't Hof van Haamstede
    - Landal Resort Haamstede
    - Landal Port Greve
    Uitgebreidere informatie per park kunt u terugvinden onder 'Situatie in Nederland'.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Nederland?

    Op al onze Nederlandse parken hebben we de volgende faciliteiten gesloten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    U bent uiteraard nog steeds van harte welkom op onze parken. Wij doen er alles aan om u een geslaagde verblijf te laten beleven waarin u nog steeds kunt genieten van de prachtige natuur in de omgeving en uitstapjes kunt maken als wandel- en fietstochten.

  • Wat moet ik doen als ik wil omboeken?

    U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt. Weet u nog niet naar welke periode of naar welk park u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een recreatie-voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Zijn er speciale boekingsvoorwaarden rondom Corona?

    De maatregelen rondom het Coronavirus brengen Landal GreenParks in uitdagende omstandigheden. Daarom hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Dit betekent voor u dat u uw boeking niet kunt annuleren, maar altijd uw boeking kunt wijzigen. Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De recreatie-voucher kunt u op een later moment inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

  • Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum?

    Ja, u kunt uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt. Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De voucher kunt u op een later moment inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Ik heb een verblijf geboekt, maar de faciliteiten op het park zijn dicht. Wat nu?

    Vanwege de ontwikkelingen rondom de verspreiding van het Coronavirus in Europa zijn door de overheid maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen hebben ook invloed op uw geboekte verblijf. Helaas zijn op dit moment alle faciliteiten op onze parken gesloten. U kunt nog steeds besluiten om naar het door u geselecteerde park te gaan.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

  • Als ik mijn vakantie omboek naar een latere periode en dit komt duurder uit, betaal ik dan een meerprijs?

    Is het verblijf in een latere periode duurder, dan betaalt u het verschil bij.

Aankomsten tot juni
  • Ik heb een verblijf geboekt, maar de faciliteiten op het park zijn dicht. Wat nu?

    Vanwege de ontwikkelingen rondom de verspreiding van het Coronavirus in Europa zijn door de overheid maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen hebben ook invloed op uw geboekte verblijf. Helaas zijn op dit moment alle faciliteiten op onze parken gesloten. U kunt nog steeds besluiten om naar het door u geselecteerde park te gaan.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

  • Het park is gesloten en ik wil mijn verblijf omboeken naar een latere periode. Hoe regel ik dat?

    Indien u een verblijf heeft geboekt op een park dat jammer genoeg gesloten is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode en welk park u uw verblijf wilt omboeken.

  • Ik wil mijn vakantie omboeken naar een latere periode. Hoe regel ik dat?

    We begrijpen dat u zich zorgen maakt of uw verblijf door kan gaan. Heeft u een verblijf geboekt na 1 juni? Dan verzoeken we u om te wachten. De situatie verandert dagelijks.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

Omboeken en annuleren
  • Wat moet ik doen als ik wil omboeken?

    U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt. Weet u nog niet naar welke periode of naar welk park u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een recreatie-voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum?

    Ja, u kunt uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt. Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De voucher kunt u op een later moment inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Ik heb een vakantie geboekt, maar het park is tijdens mijn geboekte verblijf gesloten. Wat nu?

    Als het park tijdens uw geboekte verblijf gesloten is, nemen we op volgorde van aankomstdatum vanzelf contact met u op. U ontvangt u van ons een bevestigingsmail dat uw verblijf niet doorgaat. Daarnaast ontvangt u uiterlijk 7 dagen later per e-mail een voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom. In deze e-mail leest u ook hoe u de recreatie-voucher kunt gebruiken.

    De recreatie-voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.

  • Kan ik mijn vakantie bij jullie annuleren?

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kunt u kosteloos uw verblijf annuleren mits u meer dan 28 dagen voor aanvang van uw verblijf heeft gereserveerd. Heeft u de reservering meer dan 14 dagen geleden gemaakt? Dan bieden wij u een recreatie-voucher aan ter waarde van de reeds betaalde reissom. Meer informatie over de voucher vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

  • Als ik mijn vakantie omboek naar een latere periode en dit komt duurder uit, betaal ik dan een meerprijs?

    Is het verblijf in een latere periode duurder, dan betaalt u het verschil bij.

  • Als ik mijn vakantie nu omboek en ik wil later nogmaals wijzigen, kan dat?

    U kunt uw verblijf tot 28 dagen voor uw aankomstdatum wijzigen.

  • Zijn er speciale boekingsvoorwaarden rondom Corona?

    De maatregelen rondom het Coronavirus brengen Landal GreenParks in uitdagende omstandigheden. Daarom hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Dit betekent voor u dat u uw boeking niet kunt annuleren, maar altijd uw boeking kunt wijzigen. Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan bieden wij u een voucher aan ter waarde van de reissom die u reeds heeft betaald. De recreatie-voucher kunt u op een later moment inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

  • Ik kon jullie niet bereiken en mijn aankomstdatum is al geweest. Ik wil nog steeds graag omboeken.

    Onze excuses dat dit zo is verlopen. U kunt uiteraard nog steeds bij ons omboeken. Wilt u hiervoor contact opnemen met ons Contact Center.

Recreatie-voucher
  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel om een nieuwe boeking te maken via onze website. We hebben de recreatie-voucher geïntroduceerd, omdat we veel aanvragen voor omboekingen hebben ontvangen. We begrijpen dat het voor u mogelijk lastig is om direct een keuze te maken voor een nieuwe periode en/of park. Met de recreatie-voucher hebben we het voor u mogelijk gemaakt om op een later moment een nieuw verblijf te boeken.

  • Wat zijn de voordelen van een recreatie-voucher?

    - U kunt zelf online een nieuwe boeking maken.
    - U kunt de boeking maken op het moment dat het u uitkomt, tot één jaar na uitgifte van de voucher.
    - U kunt uit alle parken kiezen.
    - U kunt uit alle periodes kiezen die op dat moment boekbaar zijn op de website.

  • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher kunt u inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe u de voucher precies kunt gebruiken, leest u in de e-mail waarmee u de recreatie-voucher ontvangt.

  • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher?

    U ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    U ontvangt ook een recreatie-voucher als u zelf besluit dat u uw verblijf wilt omboeken, maar nog niet weet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen.

  • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    De voucher is geldig tot één jaar na het moment van uitgifte. Het is daarmee belangrijk dat u uw recreatie-voucher binnen één jaar inwisselt. Uw nieuwe verblijf mag ook plaatsvinden in een periode buiten de geldigheidsduur van uw recreatie-voucher. U kunt hierbij een keuze maken uit de verblijven die op dat moment boekbaar zijn op onze website.

  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in één keer besteden?

    Nee, u kunt zelf bepalen hoe u de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer u een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren u daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat u de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking.

  • Kan ik met een HEMA boeking ook omboeken of een recreatie-voucher ontvangen?

    Als deelnemer aan de HEMA actie kunt u uw verblijf bij ons omboeken naar een andere periode en/of een ander park. Meer informatie hierover vindt u op onze HEMA actie site: www.landal.nl/hema. We kunnen u helaas geen recreatie-voucher aanbieden.

  • Ik heb mijn boeking betaald via Airmiles, kan ik ook omboeken of een recreatie-voucher ontvangen?

    Als u uw boeking heeft betaald via Airmiles kunt u uw verblijf bij ons omboeken naar een andere periode in 2020. U heeft hierbij ook de mogelijkheid om voor een ander park te kiezen. Neemt u hiervoor contact op met ons Contact Center. We kunnen u helaas geen recreatie-voucher aanbieden.

  • Ik heb geen e-mailadres waarop ik een recreatie-voucher kan ontvangen. Wat nu?

    Wij hebben een e-mailadres nodig om u de recreatie-voucher te kunnen sturen. Wij vragen u daarom om een e-mailadres aan te maken of om een e-mailadres van een familielid door te geven aan ons Contact Center.

  • Kan ik op dit moment al een recreatie-voucher aanvragen voor mijn geboekte vakantie in 2020, ongeacht de aankomstdatum?

    U kunt voor een vakantie in 2020 een recreatie-voucher aanvragen ongeacht uw aankomstdatum. Uw bestaande boeking vervalt daarmee. Met de recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte een nieuwe boeking maken via onze website. Voor een aanvraag van een recreatie-voucher kun u terecht bij ons Contact Center.

  • Ik heb nog steeds geen recreatie-voucher ontvangen, wat nu?

    We streven ernaar om 7 dagen na ontvangst van uw annuleringsmail de recreatie-voucher via e-mail toe te sturen. Vanwege de enorme drukte kan dit echter een week langer duren. Alvast bedankt voor uw begrip.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald.

Parkinformatie algemeen
  • Zijn de parken geopend?

    Wij kiezen ervoor om onze parken zoveel mogelijk open te houden, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de lokale autoriteiten in andere landen. Dit betekent dat we de faciliteiten op onze parken voorlopig sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club.

    Sommige parken zijn dicht. Onder het kopje 'Situatie per land en park' op deze pagina vind u meer informatie.

  • Zijn de parken open voor dagrecreatie?

    Als gevolg van de Corona richtlijnen van het RIVM hebben we de faciliteiten op onze parken voorlopig moeten sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Dit betekent dat er op dit moment ook geen dagrecreatie op onze parken mogelijk is.

  • Welke faciliteiten op parken zijn nog open?

    De volgende faciliteiten zijn op al onze parken gesloten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

  • Zijn de campings open?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om onze campings te sluiten, van 20 maart 2020 tot tenminste maandag 6 april 2020. Onze campings Coldenhove en Esonstad zijn volledig gesloten. Alleen de safaritenten met eigen voorzieningen zijn op dit moment nog open. Dit betreft de safaritenten op de parken Sluftervallei en Rabbit Hill.

    Onze parken in Duitsland zijn gesloten, dit geldt ook voor de bijbehorende campings.

  • Waarom gaan sommige parken dicht en blijven andere parken open?

    Elk park van Landal GreenParks is uniek, ook het aanbod van onze faciliteiten en de ligging is per park verschillend. We wegen daarom per land en per park zorgvuldig af welke maatregelen we nemen.

Situatie in Nederland
  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Nederland?

    Op al onze Nederlandse parken hebben we de volgende faciliteiten gesloten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    U bent uiteraard nog steeds van harte welkom op onze parken. Wij doen er alles aan om u een geslaagde verblijf te laten beleven waarin u nog steeds kunt genieten van de prachtige natuur in de omgeving en uitstapjes kunt maken als wandel- en fietstochten.

  • Welke parken zijn op dit moment in Nederland gesloten?

    Op dit moment hebben we helaas moeten besluiten om de volgende parken volledig te sluiten:
    - Hof van Saksen
    - Landal De Lommerbergen
    - Landal Het Vennenbos
    - Landal Vitamaris
    - Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
    - Landal Resort Ouddorp Duin
    - Landal Twenhaarsveld
    - Landal Landgoed De Hellendoornse Berg
    - Landal Landgoed De Elsgraven
    - Landal Villapark Livingstone
    - Landal Duinpark 't Hof van Haamstede
    - Landal Résidence 't Hof van Haamstede
    - Landal Resort Haamstede
    - Landal Port Greve
    Uitgebreidere informatie per park kunt u terugvinden onder 'Situatie in Nederland'.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Hof van Saksen?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om ons resort Hof van Saksen te sluiten tot 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Hof van Saksen met een aankomstdatum vóór 6 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op Hof van Saksen te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal De Lommerbergen?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal De Lommerbergen te sluiten tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal De Lommerbergen met een aankomstdatum vóór 1 juni 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Het Vennenbos?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Het Vennenbos te sluiten tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Het Vennenbos met een aankomstdatum vóór 1 juni 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Vitamaris?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Vitamaris te sluiten tot 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Vitamaris met een aankomstdatum vóór 6 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Strand Resort Nieuwvliet Bad?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad te sluiten vanaf 27 maart tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Strand Resort Ouddorp Duin?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Resort Ouddorp Duin te sluiten vanaf 27 maart tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Resort Ouddorp Duin met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Twenhaarsveld?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Twenhaarsveld te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Twenhaarsveld met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Landgoed De Hellendoornse Berg te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-Voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Landgoed De Elsgraven?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Landgoed De Elsgraven te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Landgoed De Elsgraven met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze reacreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Villapark Livingstone?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Villapark Livingstone te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Villapark Livingstone met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Duinpark 't Hof van Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Duinpark 't Hof van Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 6 april 2020. Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Duinpark 't Hof van Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'. Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Résidence 't Hof van Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Résidence 't Hof van Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Résidence 't Hof van Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Resort Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Resort Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Resort Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Port Greve?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Port Greve te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Port Greve met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een voucher. Deze voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

Situatie in de andere landen
  • Ik heb een verblijf geboekt naar een land dat de grenzen heeft gesloten. Wat nu?

    De laatste informatie en maatregelen per land kunt u op deze pagina vinden onder 'Situatie per land en park'. Vanwege het Coronavirus hebben we een aanpassing gedaan in de voorwaarden. Het is altijd mogelijk om uw boeking te wijzigen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Duitsland?

    In navolging van de maatregelen van de Duitse autoriteiten tegen de verspreiding van het Coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in Duitsland tot tenminste 17 april 2020 te sluiten. Het is daarom niet mogelijk om een nieuwe boeking te maken voor deze periode.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 17 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in België?

    In navolging van de maatregelen van de Belgische autoriteiten tegen de verspreiding van het Coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in België per 18 maart 2020 te sluiten. Onze parken Mooi Zutendaal en Village L’Eau d’Heure sluiten tot tenminste 5 april 2020. Ons Park Village Les Gottales sluit tot ten minste 6 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 5 of 6 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Recreatie-voucher. Deze Recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Denemarken?

    De regering van Denemarken heeft in het kader van maatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus besloten de landsgrenzen te sluiten. Het is daarom niet mogelijk om een boeking te maken voor de periode tot en met 13 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 13 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Oostenrijk?

    De Oostenrijkse autoriteiten hebben bepaald dat de wintersportgebieden dichtgaan en dat de accommodaties ter plaatse moeten sluiten. Voor onze parken in Oostenrijk betekent dit dat ze tot aan de sluiting van het wintersportseizoen niet meer opengaan. Deze maatregel geldt in ieder geval tot 30 maart 2020. Het is niet meer mogelijk om voor deze periode nieuwe reserveringen te maken.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 30 maart 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Zwitserland?

    De regering van Zwitserland heeft maatregelen getroffen tegen de verspreiding van het Coronavirus. Dit heeft op dit moment voor twee parken in Zwitserland consequenties.

    Alpine Lodge Lenzerheide
    Het wintersport gebied rondom Arosa-Lenzerheide is gesloten. Onze Kids Club, het zwembad en het restaurant zijn ook gesloten tot tenminste 14 april 2020. De receptie en mini supermarkt blijven dagelijks geopend.

    Vierwaldstättersee
    Ons park Vierwaldstättersee hebben we helaas moeten sluiten tot tenminste 19 april 2020.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Tsjechië?

    De regering van Tsjechië heeft in het kader van maatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus besloten de landsgrenzen te sluiten voor o.a. bezoekers uit Nederland en Duitsland. Aan de landsgrenzen worden gezondheidschecks uitgevoerd. Het is daarom niet mogelijk om een boeking te maken voor de periode tot en met 10 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 10 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een reacreatie-voucher. Deze reacreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Hongarije?

    In navolging van de maatregelen van de Hongaarse autoriteiten tegen de verspreiding van het Coronavirus hebben we moeten besluiten om ons park Landal Residence Duna per direct te sluiten tot ten minste 17 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 17 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Groot Brittannië?

    In navolging van de maatregelen van de autoriteiten in Groot Brittannië tegen de verspreiding van het Coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in Groot Brittannië te sluiten tot ten minste 1 mei 2020. Heeft u een boeking gemaakt met een aankomst binnen deze periode? We nemen vanzelf telefonisch contact met u op.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

Verblijf boeken
  • Kan ik nog een verblijf boeken?

    Natuurlijk kunt u nog een verblijf bij ons boeken. Een aantal parken zijn nog open, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Dit betekent dat de volgende faciliteiten gesloten zijn:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    Als gevolg van de sluiting van deze faciliteiten, hebben we de huurprijzen in deze periode aangepast.

  • Kan ik nog alle accommodaties boeken?

    Nee, door de beperkingen die de overheid heeft opgelegd in verband met het Coronavirus kunt u accommodaties vanaf 8 personen niet meer boeken tot ten minste 1 juni 2020. Heeft u al een boeking staan voor een accommodatie vanaf 8 personen? Dan nemen we contact met u op.

  • Kunnen we nog met meerdere gezinnen of vriendengroepen in één accommodatie?

    Tot ten minste 1 juni 2020 geldt voor al onze accommodaties een maximale bezetting van één huishouden.

Overige
Bel alleen voor boekingen met aankomst vóór half april
Voor latere boekingen, volg deze website.