Belangrijke informatie

Speciale corona omboek flexibiliteit
Gratis omboeken tot 1 dag voor aankomst in geval van een:
  • gesloten grens
  • negatief reisadvies
  • quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst in combinatie met een negatief reisadvies
Bekijk de boekingsvoorwaarden

Veelgestelde vragen

Verblijf boeken
  • Kan ik nog een verblijf boeken?

    Jazeker, op onze website of via het Contact Center kunt u direct uw verblijf boeken. Bekijk de maatregelen op onze parken in Nederland, zodat u ziet hoe uw verblijf eruitziet. Voor bepaalde landen geldt dat onze parken door de maatregelen niet geopend zijn. Bekijk de maatregelen per land.

  • Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?

    Houd de site van de Rijksoverheid in de gaten voor alle maatregelen die getroffen zijn voor een vakantie in eigen land. U kunt meer informatie vinden onder de kopjes ‘Corona en reizen binnen Nederland’ en ‘Groepen in een vakantiehuis’. Hier kunt u ook zien wat de maximale groepsgrootte in een accommodatie is.

    Als u een verblijf heeft geboekt en door de getroffen maatregelen de toegestane groepsgrootte overschrijdt, kunt u omboeken. Vraag in dat geval een voucher aan. Met deze voucher kunt u op een later moment een nieuw verblijf boeken.

  • Kan ik nog alle accommodaties boeken?

    Nederland
    Onze Nederlandse parken zijn open. Op de website van de Rijksoverheid kunt u zien wat de maximale groepsgrootte in een bungalow is. U kunt meer informatie vinden onder de kopjes ‘Corona en reizen binnen Nederland’ en ‘Groepen in een vakantiehuis’. 

    België
    Er geldt een maximum van 1 persoon in de sociale bubbel (per huishouden). Dit wil zeggen dat u - naast uw eigen huishouden - met 1 extra persoon een accommodatie mag boeken. 
     
    Duitsland
    De huidige situatie heeft ook invloed op het aantal personen waarmee u kunt verblijven in onze accommodaties. Zodra onze vakantieparken in Duitsland weer open mogen, vindt u hier de laatste informatie. 

    Oostenrijk
    In Oostenrijk geldt geen maximum aan het aantal personen per bungalow. 

    * Momenteel zijn onze parken in Duitsland en Oostenrijk gesloten. Onder het kopje Situatie per land op deze pagina vindt u meer informatie over de parken in deze landen.

  • Als ik nu een verblijf boek, kan ik dan wachten met betalen totdat ik zeker weet dat mijn verblijf doorgaat?

    Als u een verblijf boekt, vragen wij u direct een aanbetaling te doen. Het restbedrag dient u uiterlijk 8 weken voor uw aankomstdatum te voldoen. Dit is niet gewijzigd. U kunt betalen via MijnLandal, ook als u met de recreatie-voucher wilt betalen. Een overzicht van alle betaalmogelijkheden vindt u hier.

Omboeken en annuleren
  • Kan ik omboeken als mijn gezelschap groter is dan de maximaal toegestane groepsgrootte in een bungalow?

    Op de website van de Rijksoverheid kunt u zien of u aan de maximale groepsgrootte voldoet. Is dit het geval, dan kan uw verblijf gewoon doorgaan. Als u een verblijf heeft geboekt en door de getroffen maatregelen de toegestane groepsgrootte overschrijdt, kunt u omboeken. Vraag in dat geval een voucher aan. Met deze voucher kunt u op een later moment een nieuw verblijf boeken. 

    U kunt er ook voor kiezen een extra accommodatie te boeken. Neem in dat geval telefonisch contact met ons Contact Center.

  • Wat moet ik doen als ik wil omboeken?

    Als u een verblijf heeft geboekt en door de getroffen maatregelen de toegestane groepsgrootte overschrijdt, kunt u omboeken. Vraag in dat geval een voucher aan. Met deze voucher kunt u op een later moment een nieuw verblijf boeken.

    Heeft u een verblijf geboekt in het buitenland? Dan kunt voor aankomsten tot eind maart een voucher aanvragen. Later volgt meer informatie voor aankomsten na eind maart. Houd hiervoor onze website in de gaten. Voor Belgische gasten geldt dat u voor aankomsten tot 1 maart een voucher kunt aanvragen

    Heeft u een andere omboekreden? Dan verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden die op uw boeking van toepassing zijn. Hier kunt u, afhankelijk van de datum waarop u uw boeking heeft gemaakt, lezen of u kunt omboeken. 

  • Ik heb een vakantie geboekt naar het buitenland in de periode tot eind maart, wat nu?

    Voor Nederlandse gasten geldt: Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, is er een negatief reisadvies tot eind maart. Dit betekent dat er niet naar het buitenland gereisd mag worden, tenzij strikt noodzakelijk. Vakantie is geen noodzakelijke reis.

    Indien u een verblijf heeft geboekt met aankomst tot eind maart kunt u een recreatievoucher aanvragen. Later volgt meer informatie voor aankomsten na midden januari. Houd hiervoor onze website in de gaten.

    Voor Belgische gasten geldt: Tot 1 maart zijn niet-essentiële reizen naar het buitenland verboden voor personen van wie hun hoofdverblijfplaats in België ligt. Indien u een verblijf heeft geboekt met aankomst tot 1 maart kunt u een recreatievoucher aanvragen.

  • Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum?

    In veel gevallen kunt u uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Kijk voor de mogelijkheden rondom omboeken in de Algemene Voorwaarden die voor u van toepassing zijn. Dit hangt af van de datum waarop u uw boeking heeft gemaakt.

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    Ja, dat is mogelijk. Geef uw annulering eenvoudig online door via dit formulier. Vul de gegevens in van de boeking en we verwerken dit zo snel mogelijk voor u.

    We informeren u graag over onze annuleringsvoorwaarden:
    - Annuleert u binnen 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 28 dagen? Dan ontvangt u 100% van uw reissom terug.
    - Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 28 dagen? Dan ontvangt u 70% terug van uw reissom.
    - Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is uw aankomstdatum binnen 28 dagen? Helaas kunnen wij de reissom van uw reservering niet terugstorten.

    Let op: door te annuleren vraagt u géén recreatie-voucher aan: als u recht heeft op een recreatievoucher sturen wij u een e-mail. 

    Uitzonderingen
    - Bovenstaande voorwaarden gelden niet als u een verblijf heeft geboekt met een Hema-voucher. Neem in dat geval telefonisch contact op met het Contact Center.
    - Wilt u een zakelijke reservering via Landal Business Line annuleren? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling Landal Business Line.
    - Boekingen gemaakt met Air Miles kunt u wel annuleren door het formulier in te vullen. Helaas is het in dat geval niet mogelijk om uw Air Miles-punten terug te ontvangen.

  • Als ik mijn verblijf omboek naar een latere periode en dit komt duurder uit, betaal ik dan een meerprijs?

    Ja, is het verblijf in een latere periode duurder, dan betaalt u het verschil bij.

  • Als ik mijn verblijf nu omboek en ik wil later nogmaals wijzigen, kan dat?

    U kunt uw verblijf tot 28 dagen voor uw aankomstdatum wijzigen.

  • Zijn er speciale boekingsvoorwaarden rondom corona?

    De maatregelen rondom het coronavirus brengen Landal GreenParks in uitdagende omstandigheden. Daarom hebben we tijdelijk een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Bekijk de boekingsvoorwaarden die voor u van toepassing zijn. Dit hangt af van de datum waarop u uw boeking heeft gemaakt.

  • Ik heb via Landal GreenParks een annuleringsverzekering afgesloten bij Europ Assistance. Wat zijn mijn rechten als ik mijn verblijf wil annuleren?

    Op de website van Europ Assistance vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over de annuleringsverzekering. Hier kunt u lezen wanneer u aanspraak kunt maken op uw annuleringsverzekering en hoe u een claim kunt indienen. Kunt u hier het antwoord op uw vragen niet vinden, dan vragen wij u direct contact op te nemen met Europ Assistance.

  • Ik heb geboekt via een reisbureau. Kan ik ook omboeken?

    Als u uw boeking heeft gemaakt via een reisbureau kunt u ook omboeken naar een andere periode en/of een ander park. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met het reisbureau waar u heeft geboekt.

  • Ik heb een wintersportvakantie geboekt met een geld-terug garantie. Hoe maak ik hier aanspraak op?

    U ontvangt van ons een e-mail met meer informatie over uw aanstaande wintersportvakantie. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met ons Contact Center. 

Parkinformatie algemeen
  • Geldt de avondklok ook op jullie vakantieparken?

    Ja. In Nederland geldt ook op onze parken per 23 januari de avondklok die is ingevoerd door de overheid. Wij vragen u vriendelijk om hier rekening mee te houden en tussen 21.00 uur en 04.30 uur in uw accommodatie te verblijven. Maak het samen gezellig met een goede film of een leuk spelletje! U mag wel naar buiten om uw hond aangelijnd uit te laten.

    In België geldt momenteel een nachtklok van 0.00 uur tot 5.00 uur in Vlaanderen. In Wallonië en Brussel geldt een avondklok van 22.00 uur tot 6.00 uur.

     

  • Tot hoe laat kan ik inchecken?

    In verband met de avondklok per 23 januari, vragen wij u op tijd in te checken. Dit kan in Nederland tot 21.00 uur. 

  • Zijn mondkapjes verplicht bij een bezoek aan een van de vakantieparken?

    Nederland
    In de publieke binnenruimtes van al onze Nederlandse parken is het dragen van een mondkapje verplicht. Wij kunnen gasten weigeren wanneer zij ervoor kiezen om dit niet te doen.

    Gaat u naar de Waddeneilanden? Zorg dan dat u een mondkapje op doet op de boot. De veerboot naar de Waddeneilanden wordt ook gezien als openbaar vervoer.

    België
    Er geldt een mondmaskerplicht in alle openbare ruimtes, op alle Belgische parken voor iedereen vanaf 12 jaar.

    Duitsland
    Op de parken in Duitsland is een mondkapje verplicht in alle openbare gelegenheden op zowel parken als buiten de parken.

    Oostenrijk
    Het dragen van een mondkapje is verplicht in alle restaurants/ horecagelegenheden, winkels, banken, openbaar vervoer, taxi's, stoeltjesliften en alle medische instellingen. Ook bij bijeenkomsten en diensten waarbij 1 meter afstand niet mogelijk is. Dit geldt niet voor kinderen onder de 7 jaar en personen met bepaalde ziektes.

    Denemarken
    Het dragen van een mondkapje is niet verplicht. Deze zijn alleen verplicht op het vliegveld. 

    Groot-Britannië
    Mondkapjes zijn verplicht in het openbaar vervoer, supermarkten, winkels en ziekenhuizen. Ook wordt het aanbevolen om op plekken waar dit niet mogelijk is afstand te houden. 
     
    Tsjechië
    In Tsjechië zijn mondkapjes alleen verplicht in de metro (niet in tram, bus en trein).

  • Kan mijn geboekte verblijf in Nederland doorgaan?

    Onze vakantieparken in Nederland zijn open. Op de website van de Rijksoverheid kunt u zien of u aan de maximale groepsgrootte voldoet. Is dit het geval, dan kan uw verblijf gewoon doorgaan. Op de maatregelen pagina voor vakantieparken in Nederland kunt u zien welke maatregelen er gelden tijdens uw verblijf. 

  • Zijn de restaurants op de Nederlandse parken geopend?

    Helaas hebben wij in verband met de maatregelen vanuit de overheid alle restaurants op onze Nederlandse parken moeten sluiten. Wel kunt u nog steeds genieten van een heerlijke take-away maaltijd vanuit onze parkkeukens, bij u in de bungalow. Kijk op de maatregelen pagina voor alle informatie.

  • Zijn de parken open voor dagrecreatie?

    Helaas is dagrecreatie nog niet mogelijk.

  • Welke faciliteiten op parken zijn open?

    Er zijn strengere maatregelen genomen om verspreiding van het coronavirus in te perken. Hierdoor hebben wij de volgende faciliteiten helaas moeten sluiten:

    • Zwembaden
    • Indoorspeelparadijs
    • Speelhallen
    • Bowlingbanen

    Bezorgen en afhalen blijft mogelijk op onze parken. Ook kunt u nog steeds gebruik maken van onze outdoor faciliteiten. Op de parken hebben we een Fun & Entertainment pick-up point gecreëerd. Hier regelt u inschrijvingen en betalingen voor activiteiten en faciliteiten en kunt u knutsel-, sport-, en spelmateriaal aanschaffen om in en rond uw bungalow te gebruiken. Bollo's huisje is ook te bewonderen.

    Activiteiten:
    Georganiseerde groepsactiviteiten worden niet meer aangeboden. Individuele activiteiten en activiteiten voor maximaal 2 personen of een huishouden zoals mini golf, fietsverhuur en de ontdek scharrelbox, worden wel aangeboden.

     Kijk op onze maatregelenpagina voor de laatste updates. 

  • Zijn de zwembaden geopend?

    In de persconferentie van 14 december jl. werd aangekondigd dat alle zwembaden in Nederland gesloten moesten worden. Dus op dit moment is het helaas niet mogelijk om te zwemmen op onze parken.

    Voor informatie over het zwemmen algemeen, kijk dan op onze maatregelen pagina

  • Zijn de campings open?

    Alle campings in Nederland zijn geopend! Alle campings in Duitsland zijn gesloten t/m 7 maart 2021. 
    Bekijk onze campings midden in de natuur! 

  • Waarom verschillen de maatregelen op de parken?

    Elk park is uniek, qua ligging en faciliteiten. We wegen daarom per land en per park zorgvuldig af welke maatregelen we nemen.

  • Is Bollo op het park aanwezig?

    Bollo staat te trappelen om alle activiteiten weer te doen, maar wel op afstand. Bollo neemt zo nu en dan een kijkje op bijvoorbeeld een golfcar. Bollo knuffelen en met Bollo dansen gaat helaas even niet. Maar hij kan niet wachten om weer langs te komen.

Situatie en maatregelen per land
  • Hoe is de situatie in Nederland?

    Alle parken in Nederland zijn geopend. U bent van harte welkom op een van onze parken.

    Op dit moment zijn al onze indoor faciliteiten (m.u.v. Park- en giftshops) en zwembaden gesloten. Wel kunt u gebruik maken van onze outdoor faciliteiten en de afhaal- en bezorgmogelijkheden. Kijk op onze maatregelenpagina voor de laatste updates en eventuele reisrestricties. Voor reisadviezen vanuit de lokale overheid en de speciale corona-omboekflexibiliteit verwijzen we u naar onze Zorgeloos boeken pagina.

  • Hoe is de situatie in Duitsland?

    In verband met strenge maatregelen in Duitsland zijn onze Duitse vakantieparken helaas gesloten van 2 november 2020 t/m 7 maart 2021.

    Dit omvat de volgende vakantieparken: Landal Mont Royal, Sonnenberg, Eifeler Tor, Wirfttal, Warsberg, Hochwald, Travemünde, Winterberg, Dwergter Sand, Salztal Paradies en Ferienpark Marissa. 

    Deze maatregelen gelden t/m 7 maart 2021. De Landal vakantiehuizen of appartementen zijn vanaf 8 maart weer te boeken voor een verblijf en zijn de ideale accommodatie voor een ontspannen vakantie met een veilig gevoel. We kijken er naar uit om u binnenkort te verwelkomen op een van onze vakantieparken.

  • Hoe is de situatie in België?

    Alle parken in België zijn geopend!

    Wij nemen gepaste maatregelen om u een onbezorgd verblijf te bieden. Met de aanpassingen die wij op onze parken hebben doorgevoerd zal uw vakantie bij Landal GreenParks er iets anders uit zien dan u gewend bent. Niet alle faciliteiten en activiteiten kunnen op dit moment worden geopend. Kijk op onze maatregelen pagina voor de laatste updates en eventuele reisrestricties.

  • Hoe is de situatie in Denemarken?

    Alle vakantieparken in Denemarken zijn met de nodige aanpassingen weer open. Wij nemen gepaste maatregelen om u een onbezorgd verblijf te bieden. Met de aanpassingen die wij op onze parken hebben doorgevoerd zal uw vakantie bij Landal GreenParks er iets anders uit zien dan u gewend bent.

    Kijk op onze maatregelen pagina voor alle genomen maatregelen op onze vakantieparken. Voor reisadviezen vanuit de lokale overheid en de speciale corona-omboekflexibiliteit verwijzen we u naar onze Zorgeloos boeken pagina.

  • Hoe is de situatie in Oostenrijk?

    In verband met strenge maatregelen in Oostenrijk zijn onze Oostenrijkse vakantieparken helaas gesloten van 3 november 2020 t/m 26 maart 2021. 

    De Landal vakantiehuizen of appartementen zijn vanaf 27 maart 2021 weer te boeken voor een verblijf en zijn de ideale accommodatie voor een ontspannen vakantie met een veilig gevoel. We kijken er naar uit om u binnenkort te verwelkomen op een van onze vakantieparken.

  • Hoe is de situatie in Zwitserland?

    Alle vakantieparken in Zwitserland zijn met de nodige aanpassingen weer open. Wij nemen gepaste maatregelen om u een onbezorgd verblijf te bieden. Met de aanpassingen die wij op onze parken hebben doorgevoerd zal uw vakantie bij Landal GreenParks er iets anders uit zien dan u gewend bent.

    Kijk op onze maatregelen pagina voor alle genomen maatregelen op onze vakantieparken. Voor reisadviezen vanuit de lokale overheid en de speciale corona-omboekflexibiliteit verwijzen we u naar onze Zorgeloos boeken pagina.

  • Hoe is de situatie in Tsjechië?

    De regering van Tsjechië heeft maatregelen genomen tegen de verspreiding van het coronavirus. Hierdoor hebben wij helaas moeten besluiten ons park Landal Marina Lipno tot 28 maart 2021 te sluiten. 

  • Hoe is de situatie in Hongarije?

    De Hongaarse regering heeft besloten dat buitenlandse reizigers vanaf 1 september 2020 Hongarije alleen in gerechtvaardigde uitzonderlijke gevallen of om gerechtvaardigde redenen binnen mogen. Hoe lang de grenssluiting zal duren, is nog niet bekend. Raadpleeg de website van de Hongaarse overheid voor de laatste toegangsregels voor uw land van herkomst.

  • Hoe is de situatie in Groot Brittannië?

    Er gelden reisbeperkingen in en naar Groot Brittannië. Het is helaas niet mogelijk om een boeking te maken voor de parken in Groot Brittannië met aankomst t/m 11 april 2021. Zodra de situatie veranderd zullen wij dit hier updaten.

    Voor reisadviezen vanuit de lokale overheid en de speciale corona-omboekflexibiliteit verwijzen we u naar onze Zorgeloos boeken pagina.

Voucher - Terugbetaling
  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van uw voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met u op per e-mail. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die u van ons ontvangt vragen wij u om via een beveiligde omgeving uw gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van uw voucher ontvangt u van ons het resterende tegoed terug op uw rekening. 

  • Ik heb een mail van jullie ontvangen en mijn gegevens ingevuld, wanneer ontvang ik mijn voucher-tegoed terug?

    Na het invullen van uw gegevens ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Binnen maximaal 4 weken na de vervaldatum van de voucher ontvangt u het bedrag dat op uw recreatie-voucher staat terug op uw rekening. De vervaldatum van uw voucher is één jaar na de uitgifte datum van de voucher (deze staat vermeld op uw voucher).

  • Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten voor de terugbetaling van het voucher-tegoed?

    Uit veiligheids- en privacy overwegingen bewaren wij niet alle betaalgegevens van onze gasten. Om het resterende voucher tegoed naar u over te maken ontvangen wij graag uw gegevens. U geeft deze aan ons door in een beveiligde omgeving.

  • Is het wel veilig om mijn gegevens achter te laten?

    Wij gaan vertrouwelijk om met uw data. U geeft uw gegevens aan ons door in een beveiligde omgeving. Uw gegevens worden enkel en alleen gebruikt voor de terugbetaling van uw voucher tegoed.

  • Het lukt niet om mijn gegevens achter te laten, wat moet ik nu doen?

    Vanuit de e-mail klikt u op de link om uw gegevens aan ons door te geven. Om uw gegevens op een veilige manier aan ons door te geven vragen wij u in te loggen in uw Mijn Landal account. Bent u het wachtwoord van uw account kwijt? Dan kunt u klikken op de ‘wachtwoord vergeten’ link. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord te herstellen. Lukt het niet om uw gegevens aan ons door te geven dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center.

Recreatie-voucher
  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken. U ontvangt een recreatie-voucher als uw verblijf niet door kan gaan omdat het park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    Deze voucher is geïntroduceerd vanwege de uitzonderlijke en onvoorziene situatie door verspreiding van het coronavirus. Deze regeling is tot stand gekomen in overleg met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken.

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking. U kunt hierbij een keuze maken uit alle verblijven die op dat moment worden aangeboden op onze website.

    Nadert de einddatum van de voucher en heeft u deze niet of niet volledig gebruikt? Dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug. We nemen hiervoor contact met u op.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina.

  • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher kunt u inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe u deze recreatie-voucher precies kunt gebruiken, leest u in de e-mail waarmee u de recreatie-voucher ontvangt. Het is niet mogelijk om uw recreatie-voucher online te verzilveren voor een combinatiereservering bestaande uit meerdere bungalows. U kunt in dit geval bellen met ons Contact Center voor het inwisselen van uw recreatie-voucher.

  • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher en hoe werkt dit?

    U ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher. Als u uw boeking heeft gemaakt via een reisbureau gelden er aangepaste voorwaarden voor de recreatie-voucher. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met het reisbureau waar u heeft geboekt.

    De recreatie-voucher kunt u inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe u deze recreatie-voucher precies kunt gebruiken, leest u in de e-mail waarmee u de recreatie-voucher ontvangt. Het is niet mogelijk om uw recreatie-voucher online te verzilveren voor een combinatiereservering bestaande uit meerdere bungalows. U kunt in dit geval bellen met ons Contact Center voor het inwisselen van uw recreatie-voucher.

     

  • Ik heb alleen mijn eerste termijn betaald. Wat gebeurt er met mijn tweede termijnbetaling als mijn boeking wordt geannuleerd?

    Indien het park gesloten is op uw geplande aankomstdatum, dan wordt uw tweede termijnbetaling geannuleerd. U ontvangt een recreatie-voucher ter waarde van het reeds betaalde bedrag.

  • Ik heb geboekt via een reisbureau. Kan ik ook een recreatie-voucher ontvangen?

    Als u uw boeking heeft gemaakt via een reisbureau gelden er aangepaste voorwaarden voor de recreatie-voucher. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met het reisbureau waar u heeft geboekt.

  • Wat zijn de voordelen van een recreatie-voucher?

    • U kunt zelf online een nieuwe boeking maken.
    • U kunt de boeking maken op het moment dat het u uitkomt, tot één jaar na uitgifte van de recreatie-voucher.
    • U kunt uit alle parken kiezen en voor alle verblijven die op dat moment boekbaar zijn op de website.

  • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na het moment van uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuw verblijf. U kunt uit alle parken kiezen en voor alle verblijven die op dat moment te boeken zijn op de website.

    Nadert de einddatum van de voucher en heeft u deze niet of niet volledig gebruikt? Dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug. We nemen hiervoor contact met u op.

  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in een keer besteden?

    Nee, u kunt zelf bepalen hoe u de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer u een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren u daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat u de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heeft u na 1 jaar nog niet de volledige waarde van uw recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant aan u terug.

  • Ik heb geen e-mailadres waarop ik een recreatie-voucher kan ontvangen. Wat nu?

    Wij hebben een e-mailadres nodig om u de recreatie-voucher te kunnen sturen. Wij vragen u daarom om een e-mailadres aan te maken of om een e-mailadres van een familielid door te geven aan ons Contact Center.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald.

  • Ik ben mijn recreatie-voucher kwijt. Wat nu?

    We hebben na het aanvragen de voucher naar u gemaild. Misschien kunt u de voucher nog vinden tussen uw e-mails (check ook even uw ongewenste map). Mocht u de voucher daar niet kunnen vinden, dan kunnen wij de voucher opnieuw sturen. We sturen dit dan naar het e-mailadres dat u eerder heeft opgegeven.

Overige
Heeft u nog vragen?