Ik kan mijn gemaakte boeking niet (meer) zien, wat moet ik doen?
Door de overgang naar een nieuwe website en systeem is het mogelijk dat je je boeking tijdelijk niet ziet in je account. Dit komt door een technische fout. We beseffen ons dat dit heel vervelend is en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Je hoeft niets te doen, je boeking staat nog gewoon goed in ons systeem.
 
Wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Bekijk je boeking zonder account. Ben je nog ingelogd? Log dan eerst uit en volg dan bovenstaande stappen.

Boekingen met aankomst binnen 3 dagen
Mis je je boeking in je account en is je aankomst binnen 3 dagen? Dan vragen wij je om ons even te bellen, zodat we je verder kunnen helpen.
 
Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Er zijn drie manieren hoe jij kan inloggen op jouw account, namelijk:
1. Log in met jouw e-mail adres en zelf bedachte wachtwoord.

2. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een code toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag een code aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Deze code vul je in op de website, dit vervangt eigenlijk jouw wachtwoord. Tip: check ook de spambox. 

3. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een beveiligde link toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag de link aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Klik op de link en je wordt automatisch ingelogd. Tip: check ook de spambox. 
Inloggen mijn Landal Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer nogmaals de door jou ingevulde gegevens, zitten er geen tikfouten in? Je kan ook inloggen met een code of log in link in plaats van een wachtwoord. Deze vraag je gemakkelijk aan via de mijn boeking pagina

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.  

Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Herstel mijn wachtwoord Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'e-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'ongeldige login of wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen. Ben je het wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vul hier je e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen.  Kloppen je inloggegevens gewoon? Neem dan contact met ons op via het Contact Center. 


Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.