Hoe verplaats of annuleer ik mijn verblijf?

In sommige gevallen is het mogelijk om jouw verblijf om te boeken. Bekijk hier wanneer dit mogelijk is. Als het mogelijk is en je dus wilt omboeken: neem dan contact op met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Kijk voor de mogelijkheden rondom omboeken in de Algemene Voorwaarden die voor jou van toepassing zijn. Dit hangt af van de datum waarop je jouw boeking hebt gemaakt.

Annuleren
Wil je jouw geplande verblijf liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf.

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.

Wil je een zakelijke reservering via Landal Business Line annuleren? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling Landal Business Line.

Let op: door te annuleren vraag je géén recreatie-voucher aan: als je recht hebt op een recreatievoucher sturen wij je een e-mail.


Landal Ski Life - Gratis annuleren tot 1 dag voor aankomst en 100% geld terug
  • Voor alle gemaakte boekingen vanaf 1 oktober 2021
  • Geldig voor de volgende landen en reisperiode:
    • Oostenrijk in de reisperiode van 27 november 2021 – 22 april 2022
    • Duitsland in de reisperiode van 6 december 2021- 26 maart 2022
Annuleren is mogelijk in deze situaties:
  • Gesloten park
  • Gesloten grens
  • Quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst in combinatie met een negatief reisadvies
Bovenstaande dient op de officiële website van de overheid van het land van bestemming en/of land van herkomst te worden gecommuniceerd. De maatregelen moeten geldig zijn in de geplande vakantieperiode. Heb je corona en moet je daardoor in quarantaine? Dit geldt niet als quarantaineplicht.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden