Hoe verplaats of annuleer ik mijn verblijf?

In veel gevallen kun je jouw verblijf verplaatsen naar een andere datum. Neem hiervoor contact op met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Kijk voor de mogelijkheden rondom omboeken in de Algemene Voorwaarden die voor jou van toepassing zijn. Dit hangt af van de datum waarop je jouw boeking hebt gemaakt.

Annuleren

Wil je jouw geplande verblijf liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf.

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.

Let op: door te annuleren vraag je géén recreatie-voucher aan: als je recht hebt op een recreatievoucher sturen wij je een e-mail.

Uitzonderingen
  • Bovenstaande voorwaarden gelden niet als je een verblijf hebt geboekt met een Hema-voucher. Neem in dat geval telefonisch contact op met het Contact Center.
  • Wil je een zakelijke reservering via Landal Business Line annuleren? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling Landal Business Line.
  • Boekingen gemaakt met Air Miles kun je annuleren, maar helaas is het in dat geval niet mogelijk om jouw gespaarde Air Miles-punten terug te ontvangen.