Wanneer en hoe ontvang ik mijn boekingsbevestiging?
Binnen één uur ontvang je van ons per mail een boekingsbevestiging. Check voor de zekerheid ook even je ongewenste mail en of je mailbox niet vol is. Je kunt je gemaakte boeking direct online inzien in jouw account en hier de betaling voldoen. Natuurlijk kan je de boeking ook inzien in de Landal-app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn boekingsbevestiging kwijt. Kan ik deze opnieuw ontvangen?
Binnen één uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat en of je mailbox niet vol is.

Is dit niet het geval?
Vul dan via de onderstaande link jouw gegevens in en wij mailen de bevestiging opnieuw. Je kunt je boeking ook direct online inzien in jouw Landal account.
Vraag een nieuwe bevestiging aan Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de factuur van mijn boeking?
Je vindt de factuur in de boekingsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een boeking?
Wanneer je een boeking maakt die plaatsvindt over langer dan 30 dagen. Dan heb je nog 14 dagen bedenktijd om de boeking definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen nadat je geboekt hebt? Dan vervalt je voorlopige boeking kosteloos. Valt jouw aankomstdatum binnen 30 dagen, dan is het helaas niet mogelijk om een verblijf in optie te nemen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden