Ik heb een verblijf geboekt en wil de periode of het park wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center. We helpen je graag telefonisch verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen.

Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het definitieve huisnummer toe aan je boeking. Je gaat akkoord met bovengenoemde extra kosten. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere voorkeursnummers doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere huisnummers. Laat ook weten als je de voorkeur hebt voor een rook- en/of huisdiervrije accommodatie.

Geef hier je wijziging door >
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn €5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.

Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het huisdier voor je toe. En als je aangeeft dat je huisdier juist niet mee gaat, halen we deze uit je boeking. Geef dit duidelijk aan in het opmerkingenveld.

Geef hier je wijziging door >
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte boeking. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een voorkeur toevoegen zoals plaatsnummer, huisdiervrij, rookvrij of een bad nadat ik de boeking heb gemaakt?
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij deze voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Let op: het toevoegen van een voorkeur kan extra kosten van 35 euro met zich meebrengen. Na wijziging ontvang je van ons een wijzigingsnota waar de eventuele kosten op vermeld staan.

Geef je voorkeur gemakkelijk door
Via onderstaande link geef je gemakkelijk je voorkeur door. Vul deze in bij 'opmerkingen'.

Geef hier je voorkeur door >
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt jouw accommodatie type wijzigen door contact op te nemen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik arrangementen bijboeken?
Dat kan via je account.

Inloggen met je account      Maak een account aan
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, als dit mogelijk is op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan ook tot 1 dag voor aankomst via je account
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verwachte aankomststijd doorgegeven, maar deze is veranderd. Is dit erg?
Het is geen probleem als je eerder of later aankomt dan de opgegeven tijd. Je hoeft dit niet aan ons door te geven, tenzij je aankomt na openingstijden van de receptie. Dan vragen wij je contact op te nemen met de receptie van het park om te bespreken waar je de sleutel kunt vinden. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden