Goed om te weten De storing in Mijn Landal-account is opgelost. Het is weer mogelijk om je reservering te bekijken en/of toe te voegen. 

Reservering betalen
Account aanmaken
Reisgezelschap wijzigen
Extra's toevoegen
Reservering annuleren
Reservering bekijken

Zijn er nog maatregelen op jullie parken?
Nee, er zijn geen maatregelen meer op onze parken (dit geldt voor alle landen). Mocht dit veranderen, dan zorgen wij dat de informatie op onze website zo snel mogelijk wordt aangepast.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Het bedlinnen ligt voor je klaar en bij onze luxe en extra-luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. In je Mijn Landal-account kun je zien of handdoeken inbegrepen zijn bij de boeking. Hier kun je deze eventueel ook nog extra bijboeken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruikmaken van wifi op jullie parken?
Ja, in je geboekte accommodatie én op het het gehele park* kun je gratis gebruikmaken van wifi! Op de enkele parken waar we geen gratis wifi aanbieden, kun je via MijnLandal wifi bijboeken. Ben je op het park en heb je problemen met inloggen of vragen? Neem dan contact op met de parkreceptie.

*Met uitzondering van Resort Haamstede, Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?
Je kunt een groepsaccommodatie huren. Hiervoor geldt geen maximale groepsgrootte meer. Bekijk de regels voor 'vakantie in Nederland' op de website van de Rijksoverheid
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar moet ik aan denken voordat ik een park bezoek?
Geef je reisgezelschap en verwachte aankomsttijd aan ons door en betaal het eventueel openstaande bedrag. Dit alles doe je in de Landal-app, waar je ook tips vind over de omgeving. Download de app voordat je vertrekt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen per onderwerp

Corona Parken & campings Wijzigen & annuleren Reserveren & betalen Groepsboeking Aankomst, verblijf & vertrek Mijn Landal account Landal-app Tijdelijke woonruimte Giftcard Overige onderwerpen
Download de Landal-app Handig vóór en tijdens je vakantie
  • Navigeer met de app naar je geboekte accommodatie
  • Vind volop inspiratie van alles wat er te doen is op het park én in de omgeving
  • Heb je trek? Bekijk de menukaarten van onze restaurants of bestel iets om op te halen

Heb je nog vragen?

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Telefoon
089 44 91 40
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Overige info

Contactgegevens parken
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'praktische info' in het menu.

Bekijk alle parken

Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
BTW en KvK-nummer
BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Dormio Resort Eifeler Tor

Voor het maken van een nieuwe boeking of een vraag over een bestaande boeking bij het park Dormio Resort Eifeler Tor, kun je telefonisch contact met ons opnemen via +31703003522.

De openingstijden wijken af van de Landal tijden, namelijk:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 - 15.00 uur
Feestdagen: gesloten

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark