Regel het eenvoudig en snel zelf Bekijk en/of wijzig de details van je reservering en reisgezelschap. Voeg zelf nieuwe reisgenoten toe of extra's zoals een handdoekenpakket of een ontbijtarrangement. Ook kun je hier zelf je reservering annuleren.

Veelgestelde vragen

Corona-informatie Meer vragen
Parken en campings
  • Welk soort kampeerplaatsen bieden de campings aan?

    De campings van Landal GreenParks bieden zowel losse campingplaatsen aan als luxe stacaravans (ingerichte verhuuraccommodaties). Deze zijn volledig ingericht en verbruik van water, electriciteit en/of verwarming zijn in de huurprijs meeberekend.

    Er zijn verschillende typen campingplaatsen:

    • Natuurplaatsen zonder elektra (m.u.v. Esonstad; één aansluitpunt per vier plaatsen)
    • Basisplaatsen met elektra
    • Comfortplaatsen met elektra, afvalwateraansluiting en kraantje
    • Camperplaatsen

  • Naar welke campings kan ik een huisdier meenemen?

    Op de meeste campings zijn één of twee huisdieren toegestaan. Voor huisdieren geldt een toeslag van € 5,25 per nacht. Geef meteen bij je reservering aan dat je een huisdier meeneemt. Er gelden wel enkele regels met betrekking tot huisdieren bij Landal GreenParks. Deze kun je nalezen in de Algemene Voorwaarden. Op Camping Rabbit Hill (Gelderland, Veluwe) zijn GEEN huisdieren toegestaan.

  • Over welke faciliteiten beschikken de campings?

    Vanzelfsprekend kun je gebruik maken van alle parkfaciliteiten van het park. Kijk bij de campinginformatie van elke camping welke faciliteiten aanwezig zijn. 

Meer vragen
Wijzigen en annuleren
  • Ik wil de reisdata wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?

    Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 089 44 91 40. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de totaalprijs gelijk kan blijven, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

    Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 

  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

    Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren

  • Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 089 44 91 40. We helpen je daar graag verder.

Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?

    Gebruik je giftcard of recreatie-voucher als betaalmiddel tijdens het maken van een nieuwe boeking op onze website of na het plaatsen van een boeking in jouw persoonlijke Mijn-Landalaccount. Je kunt hem ook inwisselen op een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of met je creditcard. 

  • Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?

    Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als je nog niet hebt betaald, dan vragen we je om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas jouw reservering annuleren.

  • De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?

    Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op je rekening. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

Meer vragen
Aankomst, verblijf en vertrek
  • Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?

    Op je vertrekdag vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). 

  • Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?

    Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Bekijk onder het kopje ‘praktisch’ op de parkpagina van het betreffende park om erachter te komen of er bij jouw geboekte verblijf een laadpaal aanwezig is. 

  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Je kunt jouw reisgezelschap nu digitaal aan ons doorgeven in je Mijn Landal Account.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online jouw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van jouw betaling(en). 

  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Zoek na een aantal minuten nog eens rustig door de mailbox en kijk ook in je spam-folder. 
    Nog steeds geen mail gevonden? Probeer nog eens je account aan te maken en kijk goed of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Neem contact met ons op als je alles hebt geprobeerd zonder succes. 

  • Er is storing bij Mijn Landal. Wat nu?

    In het geval van storing, is het aan te raden om op een later tijdstip van de dag of op de volgende dag opnieuw te proberen om in te loggen in je account. Wij doen in de tussentijd ons uiterste best om de storing zo snel mogelijk op te lossen. 

Meer vragen
Landal-app
  • Wat kan ik doen met de Landal-app?

    In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!

  • Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?

    Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!

  • Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere reserveringen gemaakt. Klopt dit wel?

    Dit klopt! Op dit moment zie je alleen het verblijf dat als eerste plaatsvindt in de app. Zo kun je aftellen naar je vakantie. Zodra dit verblijf is geweest, is je volgende verblijf zichtbaar in de app. 

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over jouw bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in je ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met ons Contact Center via: 089 44 91 40.

  • Kan ik na het maken van een boeking betalen met een Landal giftcard?

    Onder “Mijn reservering” kun je jouw reservering bekijken en jouw betaalinformatie opvragen. Hier kun je direct jouw openstaande factuur betalen met de Landal Giftcard. Als er na het verzilveren van de giftcard nog een openstaande post is, vragen wij je de restbetaling direct te voldoen. Ga naar je account om jouw boeking te bekijken.

    Let op: De Landal giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking. Het is niet mogelijk de Landal giftcard te gebruiken tijdens het verblijf op het park.

  • Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?

    Je hebt een Landal Giftcard ontvangen. Nu is het tijd om jouw cadeau te verzilveren.

    • Eerst kies je een bestemming. Landal GreenParks heeft ruim 100 vakantieparken in binnen- en buitenland die allemaal middenin de natuur liggen.
    • Je boekt jouw vakantie online.
    • Bij de betaalopties wissel je de giftcard in. Dat doe je door het kaartnummer (en veiligheidscode) van jouw giftcard in te vullen. De veiligheidscode op de fysieke Giftcard vind je achter de kraslaag op de achterkant van de kaart.
    • Het tegoed van de giftcard wordt daarna automatisch verrekend.

Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf? 

    Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen in 2020 € 8,95 p.p. per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 p.p. per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het kinderbedje.

  • Zijn de accommodaties allemaal gemeubileerd?

    Ja, alle accommodaties op onze parken zijn gemeubileerd. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht je vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neem dan contact op met de receptie van het betreffende park. Op onze website kun je bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden.

  • Is er een wasmachine in de bungalow aanwezig waar ik voor een langere periode in verblijf?

    Nee, een wasmachine is niet standaard aanwezig in de bungalows van Landal GreenParks, dit verschilt per park en type accommodatie. Op onze website kun je bekijken wat de kenmerken van de accommodatie precies zijn. Mocht er geen wasgelegenheid zijn in de bungalow, dan beschikken veel parken over een centrale wasserette op het park. Je kunt bij de receptie informeren naar de mogelijkheden en prijzen.

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen

Download de Landal-app: handig vóór en tijdens je vakantie

Regel in de app de restbetaling van je boeking, vul je reisgezelschap in en geef je aankomsttijd door. Eenmaal aangekomen op het park, navigeert de app je zo naar je geboekte accommodatie toe. Daarnaast vind je volop inspiratie van alles wat er te doen is op het park en in de omgeving. Heb je trek? Bekijk de menukaarten van onze restaurants of bestel iets om op te halen. Ook kun je reserveren voor de horeca op het park. 

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center via:

 089 44 91 40

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur


Voor contact vanuit Nederland klik hier

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Dormio Resort Eifeler Tor

Voor het maken van een nieuwe boeking of een vraag over een bestaande boeking bij het park Dormio Resort Eifeler Tor, kun je telefonisch contact met ons opnemen via +31703003522.
De openingstijden wijken af van de Landal tijden, namelijk:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 - 15.00 uur
Feestdagen: gesloten

 

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00 (niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heb je nog vragen?
Chat Voor al uw vragen