Krijg ik na mijn online betaling een reserveringsbevestiging?

U ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen u deze bevestiging te bewaren als bewijs van uw reservering. 

Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging. 

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe.

In de bijlage van uw reserveringsbevestiging vindt u ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor u te versoepelen, verzoeken wij u het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. 

Geen bevestiging ontvangen
Bent u binnen een uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. +32-89 44 91 40.