De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik betalen met PayPal?
Nee, in Nederland bieden wij geen PayPal (meer) aan om de reissom mee te betalen. Bekijk hier al onze betaalmogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard en/of een voucher. Hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kun je het kaartnummer en de veiligheidscode invullen. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard of voucher. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. Heb je alles al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je voucher/giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard en voucher kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe. Uw reserveringsnummer vindt u in uw reserveringsbevestiging, die u heeft ontvangen per e-mail.

Wanneer u nog niet heeft betaald ontvangt u een bericht van ons. 

Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Bij het maken van de boeking vragen wij aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.

Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een reservering hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer.

Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden