Kan ik betalen met PayPal?
Nee, in Nederland bieden wij geen PayPal (meer) aan om de reissom mee te betalen. Bekijk hier al onze betaalmogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking of na het plaatsen van een boeking in jouw MijnLandal-account. Het is ook mogelijk om dit in te wisselen op onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe. Uw reserveringsnummer vindt u in uw reserveringsbevestiging, die u heeft ontvangen per e-mail.

Wanneer u nog niet heeft betaald ontvangt u een bericht van ons. 

Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Bij het maken van de boeking vragen wij aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.

Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een reservering hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer.

Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn online betaling een reserveringsbevestiging?
U ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen u deze bevestiging te bewaren als bewijs van uw reservering. 

Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via Bancontact, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail. 
Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging. 

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe.

In de bijlage van uw reserveringsbevestiging vindt u ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor u te versoepelen, verzoeken wij u het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. 

Geen bevestiging ontvangen
Bent u binnen een uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 089 44 91 40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Bij Landal GreenParks kun je op verschillende manieren betalen. Via de link hieronder krijgt u een overzicht van alle betaalmogelijkheden.
Overzicht betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verloopt de online betaalprocedure tijdens het reserveren?
Op het moment dat je het boekingsproces hebt doorlopen, krijg je een controlepagina met de boekingsgegevens. Wanneer deze gegevens correct zijn, kun je de reservering vastleggen door op de zogenoemde button te drukken en kom je in het betaalproces. Hier vind je de betaling plaats.

NB. Je moet dit betaalproces volledig doorlopen hebben om jouw boeking definitief te maken.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik veilig online betalen met mijn creditcard?
Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen met een creditcard op internet. Onze site slaat de gegevens van je creditcard - nummer, vervaldatum, naam van de kaarthouder - niet op, maar maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleutelings)technologieën tijdens verzending. Wij accepteren: 
  • Mastercard
  • Visa 
Wij zorgen ervoor dat al jouw gegevens veilig verstuurd worden door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om  gegevens te beschermen. Zodoende zijn alle creditcard- en adresgegevens beveiligd in het boekingssysteem van Landal GreenParks. De gegevens blijven niet op onze site bewaard zodat jouw privacy volledig gewaarborgd is. Bovendien is het zo dat:
  • Landal GreenParks creditcard gegevens niet krijgt maar dat er rechtstreeks met de Creditcardmaatschappij wordt gecommuniceerd;
  • creditcardnummers constant door de Creditcardmaatschappijen gecontroleerd en gecheckt worden met een blacklist.
  • een ongewenste betaling die met je Creditcard gedaan is binnen 30 dagen teruggedraaid kan worden.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is iDEAL en hoe werkt het?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank, waaronder:
  • ABN Amro 
  • Friesland Bank 
  • ING 
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • Regio Bank
  • ASN Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot Bankiers
De voordelen van iDEAL
  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling
Hoe werkt iDEAL?
Je maakt online een boeking. Bij het betalen van de boeking kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven en jouw bestelling wordt verwerkt. 

Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden